ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش شکست عشقی بزرگ

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش شکست عشقی

ماجرای نهال سلطانی خوشگل ترین دختر ایرانی,نهال سلطانی قبل از عمل زیبایی,نهال سلطانی ویکی پدیا,نهال سلطانی و دوست پسرش,نهال سلطانی بدون ارایش,نهال سلطانی کیست,نهال سلطانی اینستاگرام,نهال سلطانی و همسرش,نهال سلطانی چندشنبه با سینا,نهال سلطانی عمل زیبایی,نهال سلطانی قبل عمل زیبایی,عکس نهال سلطانی قبل از عمل زیبایی,عکسهای نهال سلطانی قبل از عمل زیبایی,بیوگرافی نهال سلطانی ویکی پدیا,نهال سلطانی و دوست پسرش ساسی مانکن,عکس نهال سلطانی و دوست پسرش,نهال سلطانی دوست پسر,عکسهای نهال سلطانی و دوست پسرش,نهال سلطانی با دوست پسرش,عکس نهال سلطانی بدون ارایش,عکسهای نهال سلطانی بدون ارایش,نهال سلطانی کیست,همسر نهال سلطانی کیست,دوست پسر نهال سلطانی کیست,نهال سلطانی اینستاگرام,عکس های نهال سلطانی اینستاگرام,پیج نهال سلطانی در اینستاگرام,عکسهای نهال سلطانی در اینستاگرام,عکس نهال سلطانی در اینستاگرام,اینستاگرام نهال سلطانی مدل ایرانی,عکس نهال سلطانی و همسرش,عکسهای نهال سلطانی و همسرش

نهال سلطانی و دوست پسرش ، یک شکست بزرگ عشقی

نهال سلطانی مدل معروف ایرانی که به چهره زیبایش در فضای مجازی مشهور شد حواشی زیادی را پیرامون خود دارد. البته بسیاری از طرفداران وی نیز اورا حمایت می کنند و به این حواشی واکنش مثبت نشان می دهند. بیوگرافی نهال سلطانی را اینجا بخوانید

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش شکست عشقی

داستان غم انگیز نهال سلطانی و دوست پسرش

نهال وقتی که در ایران بود عاشق یک پسر کرمانی می شود. در ابتدا دوران بسیار خوبی با هم داشتند اما به ناگاه همه چیز دگرگون می شود و نهال یک شکست عشقی بزرگ را تجربه میکند. او از دوره ای که عاشق بود اینگونه یاد میکند: هیچ وقت این دوره زندگیمو یادم نمیره ٣ سال طول کشید تا حالم خوب شه، عاشق شده بودم، عشق زمینى اما قسمت نبود که بشه. به زور میخواستمش. کارم به جایى رسید رفتم تا کرمان، شهری که به دنیا اومده بود. در صوفى که تو روستاى نزدیکشون بود (شاه نعمت الله) ٣ روز عبادت کردم … راز نیاز که مارو بهم برسونه … این عکس براى همون دورانه.

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش شکست عشقی

الان ۵ سال گذشته عشق خدارو تو دلم انقد زیاد کردم که جاگزین سخت شده، خدایا عشقتو تو دل دوستام جا کن تا بفهمن عشق واقعى یعنى چى …

بیوگرافی نهال سلطانی

نهال سلطانی یکی از مدل های جذاب و معروف ایرانی است . او  ۲۴ سال سن و متولد شهر تهران می باشد . او مرداد ماهی است . وی در زمینه های هنری متعددی فعالیت دارد که مدلینگ تنها یکی از رشته های فعالیت او می باشد. چشم های وی آبی است و قد او ۱۶۸ سانتی متر است . او به رشته شنا و ایروبیک بسیار علاقه دارد .

نهال در میان مدل های ایرانی دیگر متواضع تر به نظر می رسد و خود را لزوما موجودی کامل نمی داند و به اصطلاح اینطور تصور نمی کند که از دماغ فیل افتاده است. نهال تا به حال علاوه بر اینکه کار مدلینگ انجام داده است در ویدیوهای ساسی مانکن و برخی از خوانندگان رپ و پاپ دیگر نیز حضور داشته است و خودش نیز به فعالیت های موسیقیایی می پردازد.

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش شکست عشقی

ماجرای نهال سلطانی و دوست پسرش

ارسال شده در تاریخ 27 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع عکس و بیوگرافی
بازدید : 23,345
دیدگاه خود را ارسال کنید ( 2 دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • اینکه دماغو دهنش عملیه کلا.خب منم بخام اینجوری جراحی کنم ازینم زیباترمیشم آدم بایدخودش طبیعی زیبا باشه مثل صوفیالورن و بریژیت باردو.

  • ادم باید طبیعی زیبا باشه نه مثل این خانم باعمل جراحی وگرنه که منم خیلی خوشکلم.زیبایی بایدطبیعی باشه نه باجراحی

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.