ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده پوست صورت

ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده پوست صورت

ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده ,روشن  کننده  پوست صورت, ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده پوست صورت , ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده و جوان ساز پوست ,

هر روز 15 دقیقه روی صورتتان ماست بمالید.
و سپس با آب سرد بشویید.

?بهترین روشن کننده
? مرطوب کننده
?وجوان کننده طبیعی برای پوست است
که جای جوش و لک را از بین می برد.

ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده ,روشن کننده پوست صورت, ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده پوست صورت , ماست بهترین و طبیعی ترین روشن کننده و جوان ساز پوست ,

راهکارهای ارائه شده را به‌کار ببرید تا پوست‌تان سفید و درخشان شود. اما یادتان باشد که این شیوه‌ها بسیار مؤثرند ولی به زمان نیاز دارند و برای اینکه به نتایج ایده‌آل‌تان برسید باید صبر داشته باشید. همچنین فراموش نکنید که سلامتی پوست به‌اندازه‌ی زیبایی رنگ آن اهمیت دارد. بنابراین در حفظ سلامت پوست‌تان هم کوشا باشید.

ماست

یک ماسک سفیدکننده صورت، ماست است. ماست که از فرآورده‌های جانبی شیر است، مواد مغذی فراوانی دارد که برای پوست مفید هستند. همچنین ماست حاوی اسید لاکتیک است که به روشن‌ شدن پوست صورت شما کمک می‌کند. راهکارهای اشاره شده در زیر برای انواع مختلف پوست مناسب است.

ماست ساده را به‌آرامی به پوست خود بمالید، اجازه بدهید چند دقیقه بماند و سپس با آب ولرم بشویید. این کار را روزی یک‌بار و تا چند هفته انجام بدهید تا متوجه تغییرات چشم‌گیری در رنگ پوست‌تان شوید.

می‌توانید یک قاشق غذاخوری ماست تازه را با نصف قاشق غذاخوری عسل ترکیب کنید و آن را به پوست صورت و گردن خود بمالید. اجازه بدهید این ماسک ماست ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بماند و سپس آب‌کشی کنید. این کار را هر روز انجام بدهید تا رنگ پوست‌تان روشن‌تر شود.

همچنین می‌توانید کمی آب‌لیمو و جو دوسر به ماست اضافه کنید تا خمیر سفتی درست شود و آن را به عنوان ماسک صورت استفاده کنید. این راهکار باعث انعطاف‌پذیری و مرطوب‌شدن پوست‌تان هم می‌شود.

ارسال شده در تاریخ 26 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 1,933
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.