ماسک رشد مو ماسک های موئی شگفت انگیز در افزایش رشد موها

ماسک رشد مو ماسک های موئی شگفت انگیز در افزایش رشد موها

ماسک رشد مو , افزایش رشد مو, سریعتر کردن رشد مو ,ماسک مناسب رشد مو,  ماسک های موی شگفت انگیز در افزایش رشد موها ,ماسک افزایش سرعت رشد مو ,تقویت و رشد سریع مو با روغن زیتون

#ماسک_موئی_شگفت انگیز در رشد موها

?آب ۲ سیب زمینی بزرگ
? 1 ق عسل
?یک زرده تخم مرغ
را باهم مخلوط واین مخلوط را روی ریشه موی خود بریزید وبه مدت نیم ساعت صبرکنید وسپس بشوئید.

ماسک رشد مو , افزایش رشد مو, سریعتر کردن رشد مو ,ماسک مناسب رشد مو, ماسک های موی شگفت انگیز در افزایش رشد موها ,ماسک افزایش سرعت رشد مو

ماسک رشد مو

در این جا یک ماسک رشد مو ی بسیار مفید وکار آمد را به شما آموزش میدهم که نه تنها باعث رشد سریع تر موهای شما می شود بلکه از ریزش آن ها جلوگیری وآن ها را براق سالم وزیبا نگه می دارد .

۱زرده تخم مرغ ، ۱ قاشق عسل، ۱ قاشق از روغن زیتون ( یا روغن کتان ) و ۱ قاشق آب میوه ( یا آب جو ) . را با هم مخلوط کنید سپس این مخوط را به ریشه موها ماساژ دهید ودر پایان در طول موها مواد را گسترش دهید . این مواد را بایک حوله پوشانده وبه مدت ۴۰ دقیقه روی سر خود نگه دارید .
استفاده از یک کاسه اندازه سر بر روی سر (برای نگه داشتن حرارت سر )می تواند نتایج موثر وبهتری به شما بدهد. فنجان ویا کاسه را روی سر بگذارید وحوله ای روی آن بپیچید وبعد از ۴۰ دقیقه مواد را بشوئید .

 میخواهید بدانید که چگونه موها سریع تر رشد می کنند؟

پروتئین بخورید! نه تنها تلاش های بیرونی ما مثل ، ماساژ و ماسک رشد  مو مهم است همچنین ، اگر شما واقعا می خواهید موهای ضخیم و زیبا، داشته باشید ، مراقب آنچه می خورید باشید ! آیا می دانید که مواد غذایی می تواند تفاوت چشمگیری در سرعت رشد موهای شما داشته باشد؟ پروتئین مواد واملاح مورد نیاز برای رشد سریع تر وسالم و قویتر نگه داشتن مو را فراهم می کند ، بنابراین تخم مرغ ، آجیل، ماهی، مرغ، گوشت قرمز، و غیره … شامل این رژیم غذایی متعادل است. غذای سالم بخورید. موها خواهند گفت : “متشکرم “.

 ماساژ پوست سر

زمان استفاده از شامپو به آرامی ، با استفاده از انگشتان دست به مدت یک دقیقه یا دو دقیقه باعث تحریک پوست اطراف ریشه وجریان خون بیشتر در اطراف آن می شود این کار در تسریع رشد موها به شما کمک خواهد کرد .

ماسک افزایش سرعت رشد مو

برای این ماسک  رشد مو شما به مقداری آب سیب

زمینی نیاز دارید .بله ممکن است عجیب به نظر برسد اما آب سیب زمینی مانند آب پیاز در افزایش درخشندگی ورشد مو موثر است .بنابراین ماسک موی ما با استفاده از سیب زمینی : آب ۲ سیب زمینی بزرگ ، ۱ قاشق عسل و ۱ زرده تخم مرغ را باهم مخلوط کنید واین مخلوط را روی ریشه موی خود بریزید وبه مدت نیم ساعت صبر کنید وسپس بشوئید این ماسک موئی شگفت انگیز در رشد موهای شما است .

تقویت و رشد سریع مو با روغن کرچک

روغن کرچک دارای اسیدهای چرب امگا 9 و ویتامین E می باشد و باعث تقویت و افزایش رشد مو می شود. روغن کرچک علاوه بر اینکه رطوبت مو را تامین می کند باعث پرپشت شدن و درمان عفونت پوست سر می شود.
مقداری روغن کرچک را گرم کنید و بر روی پوست سر و موها ماساژ دهید، بگذارید 30 تا 45 دقیقه بماند و سپس با آب و شامپو بشویید. اگر می خواهید سریع تر نتیجه بگیرید چهار قطره اسانس رزماری را با روغن کرچک مخلوط کنید.

تقویت و رشد سریع مو با روغن زیتون

روغن زیتون به دلیل وجود مواد مغذی باعث تقویت و افزایش رشد مو می شود علاوه بر این ریزش مو را کاهش می دهد. مقداری روغن زیتون را گرم کنید و بر روی موها و پوست یر خود ماساژ دهید بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب و شامپو بشویید.
در روشی دیگر مقداری روغن زیتون را با روغن نارگیل یا روغن کرچک ترکیب کنید و بر روی موها و پوست سر ماساژ دهید بگذارید یک شب بماند و صبح روز بعد با آب و شامپو بشویید.
یکی دیگر از روش های طبیعی برای تقویت و رشد سریع مو این است که 3 قطره سدر، 2 قطره آب لیموترش تازه و 3 قطره رزماری را به 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید و به مدت یک ساعت موها و پوست سر را با آن ماساژ دهید و سپس با آب و شامپو بشویید.

ارسال شده در تاریخ 9 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,233
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.