ماسک موهای خشک تغذیه مو برای اینکه موهایتان شاداب و سالم باشند

ماسک موهای خشک برای اینکه موهایتان شاداب و سالم باشند

ماسک موهای خشک  , داشتن موهای شاداب و سالم , ماسک برای  موهای خشک ,آماده کردن ماسک موهای خشک , ماسک مو خشک , روش تهیه ماسک موهای خشک

#ماسک_موهای_خشک

½ فنجان سس مایونز
1 عدد موز
2 ق س روغن زیتون
1 گرم آووکادو

موادراترکیب کنیدو به موهای کثیف ازپوست سربه سمت پایین بمالیدوبگذارید 30 دقیقه روی موها بماند

معرفی بهترین ماسک ها برای انواع مو : موها مانند همه اعضای بدن نیاز به مراقبت و توجه دارند . همانطور که شما به سلامت پوست و اندام های داخلی خود مانند معده یا روده اهمیت می دهید یا برای رفع گرسنگی یا تشنگی غذا و آب میل می کنید برای اینکه موهایتان هم زنده بمانند و شاداب و سالم باشند باید تغذیه انها به خوبی صورت بگیرد .

ماسک موهای خشک , داشتن موهای شاداب و سالم , ماسک برای موهای خشک ,آماده کردن ماسک موهای خشک , ماسک مو خشک , روش تهیه ماسک موهای خشک

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

. پک نارگیل

غنی از پروتئین، اسیدهای چرب، ویتامین B و C، زینک، پتاسیم و آهن، نارگیل قطعا یکی از بهترین درمان ها برای موهای خشک است که تا کنون کشف شده است. یک شیشه روغن نارگیل تازه خریداری کرده و هر زمانی که ممکن است موهایتان صدمه ببیند (مانند زمستانی سخت یا تابستانی داغ) یا هر زمانی که متوجه شدید روند مراقبت از مویتان چیزی کم دارد، بسادگی آنرا به موهایتان بمالید.

روغن را بخش به بخش موهایتان بمالید و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید. سپس موهایتان را در یک حوله ی گرم پیچیده و آنرا برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه رها کنید. در نهایت موهایتان را مانند همیشه آب کشی کرده، بشویید و به آن نرم کننده بمالید.

. ماسک عسل و روغن زیتون

عسل هم برای موها و هم برای صورتتان کار خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد. روغن زیتون هم چیزیست که ما از آن در اکثر ماسک هایمان استفاده می‌کنیم. تمام کاری که باید انجام دهید این است که ۴ قاشق غذاخوری عسل را با ۶ قاشق غذاخوری روغن زیتون را باهم مخلوط نمایید تا یک ماسک ممتاز برای تغذیه موهایتان بدست بیاید، این ماسک موهای شما را دگرگون خواهد کرد. اجازه دهید که این ماسک ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی موهایتان بماند، یادتان نرود که آن را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید.

. ماسک شیر و عسل

استفاده از شیر و عسل ممکن است چند صد سال پیش خیلی لوکس بوده باشد، اما یک زن امروزی هر زمانی که دلش بخواهد از آن استفاده می کند. اگر موهای شما خشک است، با یک بار استفاده از این ماسک قطعا خواهید خواست که بصورت افراطی هر یک یا دو هفته از آن استفاده کنید. یک یا دو قاشق غذاخوری عسل را در یک نصف فنجان یا یک فنجان کامل شیر پرچرب (در دمای اتاق) مخلوط نمایید.

ارسال شده در تاریخ 4 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 2,187
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.