ماسک های عالی برای لکهای صورت ماسک های طبیعی

ماسک های عالی برای لکهای صورت

ماسک های عالی برای لکهای صورت ماسک  صورت,تهیه ماسک  صورت,بهترین ماسک برای لکهای صورت,داشتن پوستی صاف و بدوون لک ملزم  رعایت یک سری اصو ل است . ماسک های طبیعی از جمله گزینه هاست.

ماسک های عالی برای لکهای صورت ماسک  صورت,تهیه ماسک  صورت,بهترین ماسک برای لکهای صورت,داشتن پوستی صاف و بدوون لک ملزم  رعایت یک سری اصو ل است . ماسک های طبیعی از جمله گزینه هاست.

☘کمی ماست ترش را با یک قاشق چای خوری زردچوبه مخلوط کرده و به مدت 5 تا 10 دقیقه بر روی پوست خود بگذارید.هر روز و حداقل به مدت دو هفته تکرار کنید.

ماسک موز برای پاکسازی پوست صورت

موز کاملا رسیده ای رو انتخاب کنید و با یه چنگال اون رو به شکل پوره در بیارید و روی پوست صورت و گردنتون بذارید و بعد از بیست دقیقه با آب ولرم رو به خنک بشویید.

اگر صورتتون آکنه داره میتونید از مقداری عسل و لیمو هم در این ترکیب استفاده کنید

ماسک گوجه فرنگی برای پوست های چرب و جوش صورت

گوجه فرنگی رو از وسط نصف برش بزنید و کمی فشار بدید و روس صورتتون بذارید تا تخم های ریزش هم روی صورتتون قرار بگیره و بذارید چند دقیقه ای روی صورتتون بمونه. اگر صورتتون چربه و جوش هم دارید، این ماسک بهترین روش برای تمیز کردن صورتتون هست.

ماسک انگور برای آکنه صورت

انگور رو پوره کنید و با پالپ هاش روی پوست صوررتتون قرار بدید و صبر کنید تا روی صورتتون خشک شه و بعد با آب شستشو بدید.

با این ماسک میتونید از لکه و جوش های جزیی صورتتون خلاص بشید.

خیار بری پوست های خشک

خیار طبعش سرده و خاصیت خنک کنندگی داره و بهترین ماسک برای زیبایی پوست های خشک هست.

خیار رو رنده کنید و آبش رو روی پوست صورت و گردنتون بمالید و اجازه بدید خشک بشه. اشکالی نداره اگر جند ساعت هم روی پوستتون بمونه. پالپ های اضافیش هم به عنوان ماسک دور چشم بذارید.

ماسک های عالی برای لکهای صورت ماسک  صورت,تهیه ماسک  صورت,بهترین ماسک برای لکهای صورت,داشتن پوستی صاف و بدوون لک ملزم  رعایت یک سری اصو ل است . ماسک های طبیعی از جمله گزینه هاست.

ارسال شده در تاریخ 18 فوریه 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,189
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.