ماسک چاقی صورت روشهای طبیعی و سالم چاق شدن صورت

ماسک چاقی صورت روشهای طبیعی و سالم چاق شدن صورت

ماسک چاقی صورت

چاقی_صورت

✅خیار از میوه های آبرسان سلولهای پوست بوده و سبب افزایش آب میان بافتی پوست و پرتر شدن صورت می شود.
?هر روز خیار رنده شده را 20 دقیقه روی پوست خود بگذارید.

ماسک چاقی صورت ,طرز تهیه ماسک چاقی صورت ,روشهای طبیعی و سالم چاق شدن صورت,ماسکهای گیاهی چاقی صورت ,روشهای طبیعی چاق شدن صورت,راههای چاقی صورت,پر کردن صورت

بهترین و موثرترین راه های چاق شدن صورت

لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه رو هستند و برای درمان آن تلاش می کنند. آیا شما راهی برای این مشکل شایع یافته اید ؟ با ما در این بخش از سلامت همراه باشید تا با راههای طبیعی چاق شدن صورت آشنا شوید و بدون اینکه از روش های تزریقی و دارویی پرخطراستفاده کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت برسید.چاق شدن صورت

پر شدن صورت به روش طب سنتی

معجون شگفت آور خیار و گلابی ماسک چاقی صورت

خیارخواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول های سطحی پوست دارد و استفاده موضعی و خوراکی از این میوه می تواند به آبرسانی سلول های پوستی کمک می کند. برای اثر بیشتر این میوه از ماسک آن استفاده کنید به این ترتیب می توانید در عرض 2 هفته با آبرسانی به سلول های پوست و افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورت تان کمک کنید.

نوشیدن آب و چاقی صورت

نوشیدن آب در طول روز است اثر معجزه گری که آب روی پوست و چاقی صورت دارد ، به ویژه در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از بین رفته است.

نوشیدن مقدار مناسب آب به این افراد کمک می کند آب میان بافتی سلول های صورت تامین شود و به این ترتیب به چاق تر شدن صورت و پرحجم شدن عضلات آن کمک کند.

ماسک خاک رس چاقی صورت برای پوست های حساس

کسانی که پوست حساس دارند می توانند از ماسک خاک رس قرمز استفاده کنند، خاک رس قرمز ملایم تر است و برای این پوست ها مناسب تر است؛ چرا که از سوزش پوست جلوگیری می کند. در مقایسه با انواع خاک رس، خاک رس قرمز دارای مواد معدنی بالا تر بوده و پر از سیلیکا، آهن، پتاسیم، منیزیم و کلسیم است. ماسک خاک رس قرمز با پاکسازی و از بین بردن سموم و سلول های مرده پوست، پوست شما را تازه می کند. این خاک، انتخاب خوبی برای پوست های حساس است.

ماسک چاقی صورت خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند. اصولا کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.

سیب برای ماسک چاقی صورت:

برای ایجاد یک مخلوط سفت، 1/2 سیب را له کنید و به آرامی به گونه های خود بزنید و اجازه دهید 40 تا 60 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشورید.
این کار را هر روز انجام دهید.
راه دیگر برای استفاده از سیب ها این است آب سیب بنوشید. سه برش سیب، سه برش کوچک هویج و 125 میلی لیتر (1/2 فنجان) آب لیمو، آب اینها را بگیرید و صاف کنید.
ماسک چاقی صورت ,طرز تهیه ماسک چاقی صورت ,روشهای طبیعی و سالم چاق شدن صورت,ماسکهای گیاهی چاقی صورت ,روشهای طبیعی چاق شدن صورت,راههای چاقی صورت,پر کردن صورت
سپس، هر روز صبح، آب آن را بنوشید تا متوجه نتایجش شوید چاق شدن صورت تان را شاهد باشید.
پتاسیم موجود در هویج به جلوگیری از خشکی پوست کمک می کند و هویج همچنین دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به احیا و تقویت پوست کمک کند.

ماساژ صورت با روغن بادام، زیتون و نارگیل

یکی از بهترین روش ها برای چاق شدن صورت این است که هر شب قبل از خواب صورت خود را با روغن بادام، روغن زیتون و روغن نارگیل ماساژ دهید.ماسک چاقی صورت

 ماساژ صورت با روغن جوانه گندم

یکی از بهترین روش های چاق شدن صورت و گونه ها این است که هر روز پوست خود را با روغن جوانه گندم ماساژ دهید تا در عرض سک هفته صورت چاق تر و تپل تر شود.

ماسک عسل

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی و یکی از بهترین روش های خانگی مفید برای چاق شدن صورت می باشد. عسل حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان است و یک مرطوب کننده پوست به شمار می رود که با آبرسانی به صورت باعث چاق شدن صورت و گونه ها می شود.

1 قاشق چای خوری عسل را با پاپایا له شده ترکیب کنید و بر روی صورت و گونه ها بمالید، بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

بهتر است این روش را هر روز صبح انجام دهید تا زودتر نتیجه بگیرید.

ارسال شده در تاریخ 14 ژانویه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,211
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.