مانتو 2019 جدیدترین مدل مانتو سال 98 برای زنان شیک و زیباپسند

مانتو 2019 جدیدترین مدل مانتو سال 98

مانتو 2019 جدیدترین مدل مانتو سال 98 که در اینجا ارائه می کنیم جزء شیک ترین مدل ها محسوب می شن. برای مشکل و در ضمن زیباپسندان از بهترین نمونه ها به حساب میان.

اولین مدل مانتو هم مجلسی و هم خیابانی و خانومانه هست. به نظر من در رنگهای سرمه ای و یا شیری رنگ هم خیلی شیک به نظر خواهند اومد. هم با ساپورت و هم با شلوار راسته یا اندامی می شه پوشیدش. کفش هم می تونه هم پاشنه دار و هم اسپرت و راحتی باشه. این مانتو از کلکسیون مانتوهای ۲۰۱۶ گرفته شده. دیگه از این جدیدتر فکر نکنم باشه.

 مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97

این نمونه کار دومی رو براتون تو چهار مدل رنگ گذاشتم. خیلی شیکه. مدلش کمی حالت پیراهنی داره. در مهمانیهای امسال حسابی بدرخشید.

مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97

حالا نوبت به مانتو تابستانی ۲۰۱۶ میرسه. این مانتو حالت پیراهنی داره و با لگ خیلی شیک میشه. مدل سفیدش حالت عروسکی داره و می تونه برای تازه عروسای عزیز یک نمونه کار تک بسیار جذابی از آب دربیاد.

مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97

از بین مانتو های سال ۹۵ این یکی رو می تونین با ساتن کش بدوزید. خیلی سنگین هست یقه اش هم بسته هست پس هر مدلی که بخاین می تونین شالتونو باهاش بپوشین. یا با یه روسری شیک ست کنیدش.

خوب نوبتی هم باشه نوبت یک مدل مانتویی هست که جنس پارچه اش کمی حالت پفکی داره سبکه و برخلاف ظاهرش خنک و راحته.

مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97

خوب این دو تا خانوم خوش تیپ تو این مدل مانتو خیلی نازتر به نظر میان. به نظر من هر چند این لیدی ها مانتو هاشون رو با کفشای پاشنه دار پوشیدن اما این مدل مانتو به دلیل کوتاه بودن میشه با کفشای بدون پاشنه هم پوشیدشون.

مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97مانتو 2016 جدیدترین مدل مانتو سال 97

توی پستای بعدی انشاالله بازم براتون از مدلهای مانتو جدید میگذارم.

با ایران پاتوق همواره به روز بمانید.

 

ارسال شده در تاریخ 12 ژوئن 2016 توسط مدیریت با موضوع دنیای مد , مدل لباس
بازدید : 4,344
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.