مزایای برهنه خوابیدن بررسی نکات و فواید برهنه به خواب رفتن

مزایای برهنه خوابیدن بررسی نکات و فواید برهنه به خواب رفتن

مزایای برهنه خوابیدن

❌برای شروع عادی روند خواب،نیاز به کاهش دمای مرکز بدن است. بدن مانند یک رادیاتور گرما را از سمت مرکز دور کرده و پراکنده می‌کند. اگر بدن شما به خاطر لباس یا جوراب ضخیم نتواند گرما را تخلیه کند، احتمال ابتلای شما به بی‌خوابی افزایش می‌یابد، زیرا مرکز بدنتان نمی‌تواند گرما را خارج کند. برهنه خوابیدن باعث تخلیه سریعتر گرما می‌شود و کمک می‌کند که سریعتر به خواب بروید.

❌تنظیم دمای بدن در رختخواب می‌تواند به دستیابی به یک خواب عمیقتر برای مدت طولانی‌تر کمک زیادی بکند. در مطالعه‌ای مخصوص، دانشمندان هلندی لباس‌هایی برقی را بر تن مخاطبان کردند تا دمای پوست آنها را کاهش دهد. در نتیجه، مخاطبان خوابی آرام داشتند و زمان بیشتری را در مرحله خواب عمیق سپری کردند.

❌خنک‌سازی طبیعی بدن در هنگام شب به کاهش سطح کورتیزول شما کمک می‌کند. ساعات خواب عمیق بین 10 شب و 2 صبح سطح کورتیزول را به حداقل می‌رساند و سپس بعد از 2 صبح، غددی که کورتیزول را تولید می‌کنند با قدرت بیشتری شروع به فعالیت می‌کنند تا بدن برای روز بعد آماده شود. بدین ترتیب در هنگام بیدار شدن احساس انرژی بیشتری خواهید داشت.مزایای برهنه خوابیدن

مزایای برهنه خوابیدن ,نکات و فواید برهنه به خواب رفتن,فواید لخت خوابیدن برای سلامتی تان,لخت خوابیدن زن و شوهر,برهنه خوابیدن افراد,برهنه خوابیدن مفید سلامتی

❌واژن به طور طبیعی محیطی گرم و مرطوب است، که شرایط رشد مخمر و باکتری‌ها را فراهم می‌آورد. با درآوردن پیژامه و قرار دادن واژن در مقابل جریان هوا، به واژن اجازه می‌دهید نفس بکشد، و به جلوگیری از رشد مخمر و باکتری‌ها کمک می‌کنید.
.
❌در مردان، خنک ماندن بیضه‌ها به سالم ماندن اسپرم‌ها و کارکرد طبیعی سیستم‌های تناسلی کمک می‌کند، و به همین دلیل بیضه‌ها خارج از بدن قرار گرفته‌اند. وقتی شما شلوارکی ضخیم می‌پوشید، بیضه‌ها گرم شده و تعداد اسپرم‌ها کاهش می‌یابد.

❌براساس مطالعه منتشر شده در نشریه «خواب»، خواب به خودی خود موجب تحریک ترشح هورمون‌های رشد و ملاتونین می‌شود که مهمترین هورمون‌های ضدپیری هستند. بنابراین هرچه بیشتر بخوابید، مقدار بیشتری از این هورمون‌ها ترشح می‌شود.مزایای برهنه خوابیدن

مزایای برهنه خوابیدن ,نکات و فواید برهنه به خواب رفتن,فواید لخت خوابیدن برای سلامتی تان,لخت خوابیدن زن و شوهر,برهنه خوابیدن افراد,برهنه خوابیدن مفید سلامتی

❌اگر متاهل هستید، تماس پوست-به-پوست با همسرتان می‌تواند ترشح اوکسی‌توسین را در بدن افزایش دهد. اوکسی‌توسین هورمون قدرتمندی است که موجب «احساس سلامت» می‌شود.
.
❌قرار گرفتن پوست تمام بدن در معرض هوا، به ویژه در بخش‌هایی مانند پاها، زیربغل، و اندام تناسلی به معنای کاهش خطر بیماری‌های پوستی مانند پای ورزشکار و اینترتریگو می‌شود که در اثر رطوبت پوست و قرار گرفتن در فضای بسته ایجاد می‌شوند.

ارسال شده در تاریخ 11 فوریه 2019 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,498
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.