مصرف لیموناد و خیار چه خواص و تاثیری بر سلامتی و پیشگیری دارد ؟

مصرف لیموناد و خیار چه خواص و تاثیری بر سلامتی و پیشگیری دارد ؟

مصرف لیموناد و خیار ,لیموناد چه خواص و تاثیری بر سلامتی  دارد ؟ ,تاثیر مصرف لیموناد و خیار,لیموناد و خیار چه خواصی دارد ؟ ,مصرف لیموناد و خیاربرای چربی سوزی ,

#لیموناد_و_خیار

خیار 2 عدد
عسل 2 ق غ
آبلیمو ½ پیمانه
یخ 5 عدد
نعناع 1 پیمانه

همه مواد رو تو مخلوط کن
ترکیب کنین و با لیمو و نعناع سرو کنید.این نوشیدنى بسیار چربى سوز است

مصرف لیموناد و خیار ,لیموناد چه خواص و تاثیری بر سلامتی  دارد ؟ ,تاثیر مصرف لیموناد و خیار,لیموناد و خیار چه خواصی دارد ؟ ,مصرف لیموناد و خیاربرای چربی سوزی ,

خیار به دلیل برخورداری از آب فراوان، بافت منحصر به فرد و از همه مهمتر تنوع ویتامین ها و مواد مغذی، در تهیه انواع ماسک های پوست، مو و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. رژیم غذایی اصیل ایرانی از خیار برای تهیه انواع غذاها استفاده می کند. ماست و خیار که با نعناع و گل خشک و کمی سیر همراه شده باشد، یکی از پیش غذاها و به قول متخصصان تغذیه، یک وعده غذایی کامل و مقوی است.

در تابستان ها، آب دوغ خیار که جشنواره ای از سبزیجات تازه و ماست کم چرب و خیار رنده شده و مغز بادام و گردو است، نه تنها در تامین آب بدن افراد موثر است، بلکه بسیاری از مواد مورد نیاز بدن را تامین میکند و در روزهای گرم تابستان، به عنوان پیش غذا در منو برخی از رستوران های مراکز استان ها دیده می شود.

نوشیدنی مهمی که در روزهای تابستان، معمولا با استقبال خانواده های ایرانی به خصوص در مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد، معجونی خوشمزه به نام سکنجبین خیار است که نه تنها در کاهش عطش و تامین آب بدن موثر است، بلکه در شادابی پوست و حس نشاط به فرد به عنوان یک نوشیدنی مقوی، تاثیر گذار است.

به طور کلی، لیموناد نوعی نوشیدنی با لیمو یا حداقل با طعم لیمو است. تمام نوشیدنی‌هایی که از لیمو درست می‌شوند را لیموناد می‌گویند اما شما می‌توانید شکر، عسل یا هر چیز شیرین کننده‌ای را به آن اضافه کنید زیرا طعم لیمو واقعا ترش است. انواع مختلفی از لیموناد وجود دارد اما دو نوع از آن کاملا شناخته شده است، لیموناد بدون گاز و لیموناد گازدار. لیموناد بدون گاز نوعی از لیموناد است که معمولا با آبلیموی تازه و شیرین کننده‌ای مانند عسل یا شکر درست می‌شود اما لیموناد گازدار به صورت ترکیبی با دیگر نوشیدنی‌ها به کار می‌رود. این‌که ایده اولیه نوشیدن لیموناد از کجا می‌آید مشخص نیست زیرا در هر کشوری حداقل یک نوع لیموناد یافت می‌شود.

مشکلات گوارشی را درمان می‌کند

مشکلاتی مانند سوزش و رفلاکس معده، وضعیت‌های سختی هستند اما ترکیب موجود در لیمو به نام D-لیمونین، به کاهش این مشکلات کمک می‌کند. می‌توانید برای بهبود عملکرد دستگاه گوارش، چند قطره آبلیمو را به غذای خود اضافه کنید

یبوست را به طور طبیعی درمان می‌کند

کلید حل مشکل یبوست، مصرف غذاها و نوشیدنی‌های سرشار از فیبر است. لیموناد، مقدار زیادی فیبر حل شدنی دارد که برای دستگاه گوارش و درمان طبیعی یبوست بسیار عالی است.

 مانند یک تصفیه‌کننده خون طبیعی عمل می‌کند

آیا می‌دانید تمام چیزهایی که می‌خورید برای سلامتی شما خوب نیستند؟ یک لیوان لیموناد تازه بعد از یک وعده غذایی سنگین می‌تواند به دفع مواد مضر از بدن به شما کمک کند. به عبارت دیگر، بیماری‌هایی که از طریق خون منتقل می‌شوند را می‌توان با نوشیدن منظم لیموناد درمان کرد.

برای درمان تب، عالی است

تب به طور کلی به دلیل عفونت ویروسی ایجاد می‌شود. برخی از افراد ترجیح می‌دهند به جای مصرف دارو برای حل این مشکل، مقدار زیادی مکمل ویتامین C مصرف کنند. خوب، چون لیموناد حاوی ۵۳ میلی‌گرم ویتامین C در هر ۱۰۰ گرم است، نوشیدن لیموناد گرم از خوردن مکمل ویتامین C بهتر است.

 راه‌حلی برای مراقبت از دندان است

ماهیت اسیدی لیموناد برای مراقبت از دندان بسیار عالی است و می‌تواند سلامت دندان و لثه را حفظ کند. به هر حال، مقدار زیاد آن برای دندان مضر است، بنابراین باید بعد از نوشیدن لیموناد، دهان خود را آب کشیده یا دندان‌های خود را مسواک کنید.

ارسال شده در تاریخ 29 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده , لاغری و چاقی
بازدید : 1,477
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.