معرفی سبزی های تصفیه کننده خون و از بین برنده سموم بدن

معرفی سبزی های تصفیه کننده خون و از بین برنده سموم بدن

معرفی سبزی های تصفیه کننده خون

کنگر :

معرفی سبزی های تصفیه کننده خون,سبزیجات از بین برنده سموم بدن,سبزی های تصفیه کننده خون,مواد غذایی ضد سموم بدن,تصفیه ی خون و داشتن پوستی زیبا

?جریان خون را سریع و خون را تصفیه میکند.
?کم خونی را رفع میکند.
?و مهمترین خاصیت کنگر ضد چربی کبد است.
?کنگر ماست بخورید

تصفیه ی خون به داشتن پوستی زیبا و سالم کمک کرده و سلول‌ها را از پیری زودرس حفظ می‌کند.

خستگی، نفخ و پوست خشک و کدر می توانند جزو علائمی باشند که نشان می دهند خون شما تمیز نیست و حاوی برخی توکسین‌ها است. در این صورت احتمال دارد که پای کمبود ویتامین ها نیز در میان باشد. حتی امکان دارد سلول‌ها از عناصری اشباع باشند که باید حتما از بدن دفع شوند. خوشبختانه روش‌های طبیعی‌ای وجود دارد که برای تصفیه ی خون مفید است. با ما باشید تا با گیاهان تصفیه کننده ی خون بیشتر آشنا شوید.

میوه های تصفیه کننده ی خون:
لیموترش، انگور، پرتقال، گریپ فروت، آناناس، بری ها، کیوی، توت فرنگی و غیره.

سبزیجات تصفیه کننده ی خون:
سیر، پیاز، هویج، کرفس، جعفری، جوانه ها، سویا و غیره.

 گیاه گزنه
لازم است که در مورد خواص گیاه گزنه مطالب زیادی نوشته شود چون این گیاه سزاوار شناخت بیشتری است. گزنه حاوی آهن است و کم خونی را کاهش می دهد. در این روزهای سرد هیچ چیز به اندازه ی نوشیدن یک فنجان دمنوش گزنه برای بدن مفید نخواهد بود. گزنه برای تصفیه ی سریع خون و حذف توکسین‌های آن فوق العاده است. این گیاه ادرارآور بوده و برای تمیزکردن کلیه ها و کبد موثر عمل می‌کند.

 گیاه قاصدک
قاصدک قاصد سلامتی است. در این عصرهای سرد زمستانی یک فنجان دمنوش قاصدک میل کنید تا توکسین‌های بدن تان دفع شده و جریان خون تان بهبود یابد. کافیست مقداری از این گیاه را با یک فنجان آب جوش و به مدت 5 دقیقه دم کرده و نوش جان کنید.

گشنیز

معرفی سبزی های تصفیه کننده خون,سبزیجات از بین برنده سموم بدن,سبزی های تصفیه کننده خون,مواد غذایی ضد سموم بدن,تصفیه ی خون و داشتن پوستی زیبا

اگر در بدن شما جیوه یا فلزات دیگری وجود دارد، حتماً گشنیز مصرف کنید. این گیاه نه تنها فلزات را از بدن شما دفع می‌کند، بلکه برای پاک‌سازی خون بسیار مفید است. همچنین گشنیز می‌تواند مشکلات قلبی و عروقی و اضطراب را از بین ببرد.

خار مریم

دانه‌های این گیاه خواص دارویی دارند؛ زیرا ماده‌ای فعال به نام فلاونوئید سیلیمرین دارد که به ترمیم سلول‌های آسیب دیده کمک کرده و از سلول‌های جدید کبد محافظت می‌کند. همچنین این دانه‌ها تولید آنزیم‌های ضروری برای تبدیل مواد سمی به شکل قابل حل را تحریک می‌کند. در نتیجه دفع مواد سمی راحت‌تر می‌شود.

سبزیجات کریستالی (کلم بروکلی، کلم، گل کلم و کلم بروکسل)

سبزیجات کریستالی اغلب به مبتلایان به بیماری کلیه توصیه می شود. این سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدانو مواد مغذی هستند. به علاوه مشخص شده که این سبزیجات خطر بروز انواع سرطان ها، از جمله سرطان کلیه را کاهش می دهد.

به علاوه چگونگی مصرف این سبزیجات نیز متفاوت است. شما می توانید آنها را پخته، بخار پز و کباب شده مصرف کنید یا به سوپ خود اضافه کنید.

ارسال شده در تاریخ 7 ژوئن 2019 توسط امید ازادمرد با موضوع سلامتی
بازدید : 1,080
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.