ناخن ها ی درخشان و محکم چطوری ناخن ها رو سفید، درخشان و محکم کنیم ؟

ناخن ها ی درخشان و محکم چطوری ناخن ها رو سفید، درخشان و محکم کنیم ؟

ناخن ها , ناخن ها ی درخشان و محکم ,ناخن ها رو سفید کنیم , ناخن ها ی براق , ناخن ها کشیده و درخشان

چطوری ناخن ها رو سفید، درخشان و محکم کنیم ؟?
??2 قرص آسپـــــرین + 1کپسول ویتامینA + مقداری روغن گیاهی+یک ق.غ نمک رادر200میلی لیترآب ترکیب کنید و10دقیقه روی ناخن ها قرار دهید

 ناخن ها , ناخن ها ی درخشان و محکم ,ناخن ها رو سفید کنیم , ناخن ها ی براق , ناخن ها کشیده و درخشان

داشتن ناخن های سالم و قوی یکی از نشانه های سلامتی جسم به شمار میاد، داشتن ناخن های درخشان، سالم و بلند برای اکثر خانومها از اهمیت ویژه ای برخورداره و حس زیبایی و شخصیت رو در اونها زنده میکنه در مطلب های گذشته درباره داشتن پوست دستان زیبا با شما صحبت کردیم و امروز هم میخوایم درباره داشتن ناخن های زیبا با شما صحبت کنیم که مکمل یکدیگر هستن.

داروهای سنتی و خانگی برای ناخن ها

در اینجا یکسری از روشهای طب سنتی و قابل انجام در منزل رو براتون شرح میدم که به کمک اونها میتونین ناخن های شفاف، بلند و قوی داشته باشین که به راحتی با برخورد به جایی نشکنن و کنارشون ریشه نده.

روغن نباتی

ساده ترین و باور نکردنی ترین روش برای داشتن ناخن های زیبا استفاده از روغن نباتی هست! بله اشتباه نکنین روغن نباتی معمولی که تووی هر خونه ایرونی پیدا میشه، چند روز روغن رو به ناخنهاتون بمالید تا نتایج اون رو مشاهده کنین.

تقویت ناخن  با استفاده از آب لیمو و نمک دریا

مخلوط ۱ قاشق نمک دریا و ۱ قاشق آب لیمو تازه فشرده با نصف قاشق از آب گرم و قرار دادن ناخن در این مایع ، حمامی برای زیبایی ناخن ها با مواد طبیعی است.
ناخن ها را برای مدت ۱۵ دقیقه در این حمام نگه دارید و سپس با دقت شستشو دهید و بعد از آن با به  کار بردن کرم دست مرطوب کننده یا روغنی مغذی، این حمام را کامل کرده و به ناخنها جان دوباره ببخشید. اگر در طول حدود ۲ هفته این درمان را هر روز انجام دهید، ناخن های سالم تر، قوی تر و خوش رنگ تر خواهید داشت .
شما می توانید گلبرگ گل سرخ و یک یا دو قطره از اسانس گل سرخ را به حمام زیبایی ناخن خود، برای تقویت تزئینی و عطر آن اضافه کنید.

سفید کردن ناخن و چگونه ناخن خود را سفید کنید

. خمیر دندان سفید-

برای سفید کردن ناخن،استفاده از خمیر دندان راحت ترین راه در این پیشنهادها است. برای اینکار نیاز به یک مسواک کودک است که با آن خمیر دندان را روی ناخنهایتان بکشید، این عمل را حدود یک یا دو دقیقه ادامه دهید . تعداد انجام این کار بستگی به میزان تیرگی ناخن دارد. بهتر است از خمیر دندان های سفید به جای خمیردندان های ژله ای رنگی استفاده کنید. اضافه کردن جوش شیرین به خمیر دندان برای سفید کردن نتیجه کار را بهتر می کند.

 

.قرص تمیز کننده دندان –

برای سفید کردن ناخن،دو قرص را در آب گرم حل کنید سپس ناخن خود را در حدود 5 دقیقه در آن قرار دهید.

ارسال شده در تاریخ 3 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دنیای مد
بازدید : 3,009
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.