نکات مهم راجع به عکاسی روز عروسی

عروس و داماد ها، شما به عنوان سوژه اصلی عکس ها در مراسم نامزدی، عقد، عروسی و یا حتی بعد از ازدواج هستید پس خوب است نکاتی را به ذهن بسپارید تا با کمک عکاس بهترین عکس ها را بیاندازید.

 

 

نکات مهم راجع به عکاسی روز عروسی

نکات مهم راجع به عکاسی روز عروسی

 

• هماهنگی پیش از روز عکاسی

آماده سازی کلید موفقیت شما است. لازم است موارد زیر را قبلا بصورت دقیق بدانید:
–   زمان دقیق شروع مراسم
–   آدرس دقیق تالار و آرایشگاه و هر جا که قرار است عکاسی شود
–   روابط و نام ها و نام های خانوادگی
–   هماهنگی با عکاس برای معرفی پدر و مادرهای زوجین و بزرگان خاندان
–   اگر لازم است عکاس را در جریان حواشی مراسم مثل مسائل فوت ، طلاق بزرگان خاندان بگذارید
–   با توجه به قوانین جمهوری اسلامی و رعایت شئونات اسلامی استودیو اخوان از نمایش نمونه عکس های عروس و داماد در اینترنت خودداری نموده و در صورت تمایل نوعروس میتواند آلبوم عکس عروس ، کلیپ عروسی و همچنین برخی از عکسهای عروس و داماد را بعنوان نمونه کار برای نوعروس و تازه داماد بصورت حضوری به نمایش بگذارد تا زوجین بتوانند در انتخاب عکاس خود راحت تر باشند.
–   دیدن نمونه عکس های عروسی دیگران در آتلیه فیلم و عکس اخوان خیلی به آمادگی ذهنی شما در روز عکاسی کمک خواهد کرد.

 

• سنجش موقعیت عکاس در محل جشن

توصیه ما به شما اینست که یکبار قبل از مراسم نامزدی، عقد، عروسی و یا هر مناسبت دیگری ، بهمراه عکاس به محل عکاسی یا جشن بروید تا بتوانید امکانات سالن از نظر نور های اصلی را شناسایی کنید و به خوبی به محل تسلط پیدا کنید. اگر قرار است در باغ هم عکس برداری شود ضرورت این کار دو چندان می شود. اینکه چه زمانی در روز عکاسی در آن محیط مناسب تر است و جهت حرکت نور خورشید باید از قبل مشخص شود. همچنین بهتر است برای همه چیز برنامه ریزی کنید. اگر روز جشن بارش برف یا باران داشتید آنگاه برنامه جایگزین چیست؟ اگر فکر همه چیز را کرده باشید، قطعا روز کم استرس تری را تجربه خواهید کرد.

 

• ثبت جزئیات در عکس ها

شما نو عروس ها زمان زیادی می گذارید تا کفش مناسب، حلقه برازنده و لباس های زیبا بپوشید. نگران نباشید استودیو فیلم و عکس اخوان بعنوان یکی از بهترین آتلیه عروس در تهران با زیبایی تمام این جزئیات را در قالب عکس و یا کلیپ برای ثبت خاطره ها به تصویر میکشد .
شما باورتان نخواهد شد که این عکس ها در طراحی آلبوم عکس عروسی تان چقدر ارزشمند خواهد بود. این عکس ها معمولا مکمل خوبی برای عکس های اصلی و سناریوی کلیپ عروسی شما خواهند بود.

ارسال شده در تاریخ 12 فوریه 2018 توسط مدیریت با موضوع گوناگون
بازدید : 2,043
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.