نکات کلیدی رژیم های لاغری *خانم هایی که رژیم های لاغری می گیرند توجه کنند*

نکات کلیدی رژیم های لاغری <خانم هایی که رژیم های لاغری می گیرند توجه کنند>

نکات کلیدی رژیم های لاغری , خانم هایی که رژیم های لاغری می گیرند توجه کنند ,کاهش وزن سریع و رژیم غذایی , کاهش وزن زنان , روش های کاهش وزن زنان شاغل , کم تحرکی در معرض اضافه وزن , نکات کاربردی کاهش وزن ,نکات مهم رژیم غذایی به خانم های شاغل ,توصیه های رژیم غذایی , نکات کلیدی رژیم های لاغری سالم

✍️ قابل توجه خانم هایی که رژیم های لاغری می گیرند

? اگرمیخواهید زیر چشمتان تیره و گود نشود حتما آب میوه بخورید البته بهتر است که کاملا طبیعی باشد و از دیر خوابیدن پرهیز کنید.

نکات کلیدی رژیم های لاغری , خانم هایی که رژیم های لاغری می گیرند توجه کنند ,کاهش وزن سریع و رژیم غذایی , کاهش وزن زنان , روش های کاهش وزن زنان شاغل , کم تحرکی در معرض اضافه وزن , نکات کاربردی کاهش وزن ,نکات مهم رژیم غذایی به خانم های شاغل

کالری رژیم :

بیشتر رژیم های کاهش وزن حاوی روزانه 1500 ـ1000 کالری هستند، اگر چه رقم مناسب به وزن و میزان فعالیت شما بستگی دارد. رژیم هایی با این مقدار کالری در گروه رژیم های کم کالری قرار می گیرند. مقدار کالری رژیم شما باید به گونه ای باشد که در عرض یک هفته حداکثر نیم کیلو وزن کم کنید ( پس از هفته اول و دوم سرعت کاهش وزن بیشتر می شود چون آب بدن از دست رفته است).
اگر بتوانید مقدار کالری مصرفی هر روز خود را تخمین بزنید، می توانید برنامه ای را دنبال کنید که به شما کمک کند هر هفته بیشتر از نیم کیلو وزن کم کنید.
البته به یاد داشته باشید که انتخاب مقدار کالری ثابت ممکن است به آن اندازه ای که توصیه شده وزن شما را کم نکند و شاید لازم باشد کمتر یا بیشتر غذا بخورید.

رژیم با منوی ثابت :

این نوع رژیم شامل تمام مواد غذایی مختص خودتان است. فایده این رژیم این است که به آسانی می توان آن را اجرا نمود چون غذاهای آن برای شما انتخاب شده اند. اگرچه عیب آن، محدودیت غذایی اش است که ممکن است موجب کسالت شما شود و اجرای آن را در خارج از منزل دشوار سازد.رژیم گرفتن

نکات کلیدی رژیم های لاغری , خانم هایی که رژیم های لاغری می گیرند توجه کنند ,کاهش وزن سریع و رژیم غذایی , کاهش وزن زنان , روش های کاهش وزن زنان شاغل , کم تحرکی در معرض اضافه وزن , نکات کاربردی کاهش وزن ,نکات مهم رژیم غذایی به خانم های شاغل ,توصیه های رژیم غذایی , نکات کلیدی رژیم های لاغری سالم

غذاهای مورد علاقه تان را بطور کامل حذف ننمایید. کاهش دادن غذاهایی که شما بسیار دوستشان دارید، کار آسانی است و لاغری شما را تسهیل می کند، اما حذف کامل آن نوع غذاها برای همیشه امکان پذیر نیست و لذا وقتی رژیمتان را بشکنید در مدت کوتاهی همه وزن کاهش یافته را و بلکه بیش از آن را باز خواهید یافت. پس توصیه آنست که با یک برنامه مدون و زیر نظر یک متخصص وابستگی و به نوعی اعتیاد خود را به مواد غذایی پرانرژی و لذیذ کنترل نمایید.

شما برای رسیدن به تناسب اندام راه راحت و دشوار را در پیش رو دارید. راه سهلتر را در رسیدن به تناسب اندام انتخاب نمایید. اگر شما فقط با رعایت رژیم غذایی بدنبال کاهش وزن باشید و تحرک و فعالیت بدنی را فراموش نمایید، مجبور خواهید بود که رژیم غذایی سخت را تحمل نمایید علاوه بر آنکه کاهش وزن شما خیلی متزلزل خواهد بود. حقیقت این است که وقتی غذا خوردن سالم و انجام فعالیت بدنی و ورزش ، موثر واقع می شوند ، پس به تلاشهای قهرمانانه و ریاضتهای سخت برای کاهش وزن نیاز نیست. تنها تغییرات ساده اندکی در شیوه زندگی می تواند منجر به کاهش وزن زیادی شود.

ارسال شده در تاریخ 3 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,159
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.