کاربرد برس های مختلف * هر برس برای چه کاریه ؟؟ نکات انتخاب برس مو

کاربرد برس های مختلف * هر برس برای چه کاریه ؟؟ نکات انتخاب برس مو

کاربرد برس های مختلف , هر برس برای چه کاریه ؟؟ , نکات انتخاب برس مو ,انتخاب برس موی مناسب ,بهترین ,ویژگی های بهترین برس مو ,کاربرد برس های گرد ,بررسی کاربرد برس های مختلف

#دانستنیها

هر برس برای چه کاریه؟؟؟??

حتما دوست دارید بدانید هنگام خرید یک برس خوب باید چه ویژگی هایی را در نظر بگیرید تا بتوانید به خوبی موهایتان را مرتب کنید و در عین حال به پوست سر و موهای شما صدمه ای وارد نکند.بهتر است موهای برس از جنس نایلون باشند نه پلاستیک. موهای نایلونی انعطاف بیشتری دارند و کمتر موجب آسیب رساندن به موهایتان می شوند . هنگام خرید به دسته برس دقت کنید. برس هایی که دسته ارگونومیک دارند به شما امکان می دهند که آن را بهتر در دست بگیرید و کنترل بهتری نیز هنگام برس زدن موهایتان بر آن داشته باشید .

 دقت کنید که یک بالشتک پارچه ای در انتهای موهای برس وجود داشته باشد چون این بالشتک موجب می شود موهای شما هنگام شانه کردن با برس کمتر آسیب ببینند .

همینطور در شکل زیر به طور خلاصه کاربرد برس های مختلف بیان شده است

کاربرد برس های مختلف , هر برس برای چه کاریه ؟؟ , نکات انتخاب برس مو ,انتخاب برس موی مناسب ,بهترین ,ویژگی های بهترین برس مو ,کاربرد برس های گرد ,بررسی کاربرد برس های مختلف

انواع برس های مو چه کاربردی دارند ؟کاربرد برس های مختلف

  • برای شانه زدن معمولی مو و باز کردن گره :از برس های پارویی استفاده کنید .

برسی را تهیه کنید که دندانه های انعطاف پذیر دارند و کف آن نیز بالشی است . شانه زدن مو با این نوع برس باعث می شود تا گره های داخل مو راحت تر باز شود و در عین حال صدمه ای به موهایتان وارد نشود. از برس هایی که کف آنها مستحکم است و نرم نیست استفاده نکنید. شانه زدن را از پایین موها آغاز کنید. پس از باز کردن گره های انتهای مو به آرامی بالاتر بروید و به ریشه مو برسید. با این روش وقتی موهایتان را از ریشه به پایین شانه می زنید دیگر گره ای وجود ندارد که باعث کنده شدن مو یا آسیب دیدن آن شود .

 

  •  برای خشک کردن سریع مو :از برس های دندانه دار بادی استفاده کنید .

اگر می خواهید فقط موهایتان را خشک کنید از این برس ها کمک بگیرید. برخی از این برس ها انتهایشان شکاف هایی دارند که باعث می شوند مدت زمان خشک شدن و حالت گرفتن مو نصف شود. برای استفاده از موس مو، این برس ها بهترین انتخاب هستند .

 

  •  برای مدل دادن چتری ها :از یک برس گرد کوچک استفاده کنید .

برای اینکه حالت دادن موهای کوتاهتر به آسانی مدیریت شود از برس های گرد کوچکی استفاده کنید که دندانه های پر و زیاد دارند. این برس ها بهترین حالت را به چتری شما خواهند داد .

  • برای حالت دادن موهای بلند :از برس های گرد بزرگ با دندانه های مویی زبر استفاده کنید .

اگر می خواهید موهایتان را در خانه همانند یک سالن آرایشی، حالت دهید، هیچ چیزی بهتر از برس های گرد با دندانه های مویی زبر نیست. دندانه های مویی این برس ها که به صورت پر و کنار هم قرار گرفته اند، فشار زیادی ایجاد می کنند و باعث می شوند هر دسته از مو که سشوار می کشید براق تر و صاف تر شود .

  • برای فر کردن مو :از برس های گرد سرامیکی استفاده کنید . 

اگر می خواهید حالت فر به موهایتان بدهید از برس های گردی استفاده کنید که بدنه آنها سرامیکی است. این قسمت خیلی مهم است، چرا که سرامیک گرما را در خود نگه می دارد و با هر بار سشوار کشیدن آن را به طور مساوی در مو پخش می کند و همانند یک اتوی فرکننده مو عمل می کند .

  • برای حجم دادن به مو :از برس های مخصوص پوش دادن مو استفاده کنید .

می خواهید به ریشه موهایتان کمی حجم و حالت بدهید؟ کافیست موهایتان را بالا برده و با استفاده از این برس از بالا به پایین، روی موهایتان بکشید تا آن را پوش داده و کمی حجم آن را زیاد کنید.

 

ارسال شده در تاریخ 4 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 4,100
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.