کاهش سیاهی دور چشم ها با مصرف ۶ ماده غذایی رفع سیاهی چشم

کاهش سیاهی دور چشم ها با مصرف ۶ ماده غذایی رفع سیاهی چشم

کاهش سیاهی دور چشم  ,سیاهی دور چشم ها , رفع سیاهی دور چشم ها, ازبین بردن سیاهی دور چشم ها, کاهش سیاهی دور چشم ها با مصرف ۶ ماده غذایی

? سیاهی دور چشم ها را با مصرف ۶ ماده غذایی کاهش دهید:

? خیار
? آووکادو
? سیب زمینی
☕️ چای
? آب
? زرد چوبه

کاهش سیاهی دور چشم  ,سیاهی دور چشم ها , رفع سیاهی دور چشم ها, ازبین بردن سیاهی دور چشم ها, کاهش سیاهی دور چشم ها با مصرف ۶ ماده غذایی

سیاهی دور چشم اغلب به عنوان حلقه یا سایه‌ی دور چشم نیز شناخته می‌شود. برای رفع سیاهی دور چشم باید اول دلایل آن را بشناسید. دلایل اصلی ایجاد این حلقه‌ در دور چشم‌ها را می‌توان عوامل ارثی، بالا رفتن سن، خشکی پوست، گریه‌های طولانی‌مدت، ساعات طولانی کار مقابل کامپیوتر، استرس‌ روانی و فیزیکی، کم‌خوابی و رژیم غذایی نامناسب دانست که هم مردان و هم زنان را در گروه‌های سنی مختلف درگیر می‌کند.

روغن بادام، ترکیبِ طبیعیِ فوق‌العاده‌ای برای رفع سیاهی دور چشم است. چرب کردن اطراف چشم با روغن بادام به حذف این حلقه‌های چشمی کمک می‌کند، علاوه بر روغن بادام باید از ویتامین E هم برای حذف این حلقه‌ها استفاده کنید.

  1. قبل از خواب مقدار کمی روغن بادام را دور چشم بمالید و به آرامی آن را ماساژ دهید.
  2. بگذارید در طول شب روی پوست‌تان بماند.
  3. صبح روز بعد آن را با آب سرد بشویید.
  4. این روش را تا حذف کامل حلقه‌های دور چشم ادامه دهید.

خیار خاصیت روشن‌کنندگی دارد و ماده‌ی جمع‌کننده و معتدلی است که به رفع حلقه‌های تیره‌ی دور چشم کمک می‌کند. علاوه بر آن نرم‌کننده است و به پوست طراوت و تازگی می‌بخشد.

  • خیار را به صورت حلقه‌های کلفت ببرید و آن را به مدت نیم ساعت در یخچال بگذارید، بعد آن را برای حداقل ۱۰ دقیقه روی چشم‌ها بگذارید، سپس صورت‌تان را با آب سرد بشویید و این کار را حداقل به مدت یک هفته و دو بار در روز، انجام دهید.
  • روش دیگر این است که آب خیار را گرفته و آن را با آب لیمو ترکیب کنید، سپس یک تکه پنبه را به این ترکیب آغشته کنید و آن را به مدت ۱۵ دقیقه روی چشم بگذارید و سپس صورت‌تان را بشویید و این کار را حداقل به مدت یک هفته انجام دهید.
ارسال شده در تاریخ 30 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 3,063
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.