کله جوش و استحکام ناخن‌ها , غذای سنتی و غنی از کلسیم و فسفر

کله جوش و استحکام ناخن‌ها , غذای سنتی و غنی از کلسیم و فسفر

کله جوش و استحکام ناخن‌ها ,  کاله جوش دارای کلسیم , غذای سنتی و غنی از کلسیم و فسفر, غذاهای دارای کلسیم , کشک غنی از کلسیم ,رشد ناخن ,روش های استحکام ناخن , مواد غذایی برای استحکم ناخن ها ,تاثیر کلسیم بر رشد ناخن ها ,

رشد_ناخن

✨ماده‌ای به نام کشک و غذاهایی نظیر کاله جوش که دارای کلسیم هستند، موجب استحکام ناخن‌ها می‌شوند؛ همچنین استفاده از روغن بابونه در استحکام ناخن‌ها بسیار تاثیرگذار است.

کله جوش و استحکام ناخن‌ها , کاله جوش دارای کلسیم , غذای سنتی و غنی از کلسیم و فسفر, غذاهای دارای کلسیم , کشک غنی از کلسیم ,رشد ناخن ,روش های استحکام ناخن , مواد غذایی برای استحکم ناخن ها ,تاثیر کلسیم بر رشد ناخن ها ,

کله جوش از مجموعه دستورغذایی های ایرانی است که بخش آشپزی سایت ما، طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. کله جوش از غذاهای سنتی و بسیار قدیمی ایران است. این غذا طبعی گرم دارد و سرشار از کلسیم و فسفر است و بیشتر در ماه های سرد سال خورده می شود.
شاید بسیاری از شما ندانید که کشک یکی از مواد لبنی است که تنها در ایران یافت می‌ شود. در واقع می ‌توان گفت که مانند دوغ تهیه شده از ماست، این فرآورده محصولی کاملا ایرانی است. وجود ضرب‌ المثل‌های فراوان در مورد کشک در زبان فارسی نشان دهنده قدمت تولید و استفاده ازاین ماده غذایی مفید است.
کشک یکی از فرآورده‌های فرعی شیر است که به روش سنتی از جوشاندن، تغلیظ و یا خشک کردن دوغی که پس از کره‌ گیری باقی می ‌ماند و یا از ماست بدون چربی تهیه می ‌شود.
ماده‌ اولیه کشک عبارت است از شیر میش، بز، گاو و یا مخلوطی از آن ها. در صنایع غذایی تولید کشک با فرآیند‌های صنعتی و به صورت کشک مایع مستقیما از شیر صورت می ‌گیرد. کشک های سنتی مایع از ساییدن و رقیق کردن کشک خشک که معمولا به صورت غیر پاستوریزه تهیه می گردد‌، تولید می ‌شوند.
در مناطق مختلف کشور به علت دامداری ایلی و عدم دسترسی اغلب گله‌ داران دهات ایران به کارخانه شیر پاستوریزه، مازاد شیر تولید شده را به کشک تبدیل می کنند و به این وسیله قابلیت نگهداری آن را بالا می ‌برند.
ارسال شده در تاریخ 2 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 1,663
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.