کیمیا علیزاده و استقبال پرشور از دختر مدال آور المپیک

کیمیا علیزاده و استقبال پرشور از دختر مدال آور المپیک

کیمیا علیزاده و عکس های بی حجاب او ,kilia alizadeh zenoorin officiall website,    kimia  ,  kimia alizadeh website  ,  kimia alizadeh zenoorin image gallery  ,  kimiya   , kimiya alizade  ,  kimiya alizadeh  ,  photo gallery    ,المپیک   , بازگشت غرور آفرین کیمیا علیزاده از ریو  ,  بازگشت کیمیا علیزاده از المپیک ۲۰۱۶   , برنز   , تمام عکس های کیمیا علیزاده   , سایت کیمیا علیزاده   , عکس   , عکس های المپیک کیمیا علیزاده  ,  عکس های جدید کیمیا علیزاده  ,  عکس های کیمیا در فرودگاه  ,  عکس های منزل کیمیا علیزاده ,   علیزاده   , کیمیا   , کیمیا علیزاده المپیک ۲۰۱۶   , کیمیا علیزاده پس از بازگشت از ریو  ,  کیمیا علیزاده ریو ۲۰۱۶   , گالری   , گالری عکس کیمیا علیزاده  ,  مدال

کیمیا علیزاده زنوزی (زاده ۱۹ تیر ۱۳۷۷ کرج)، تکواندوکار ایرانی است. تا المپیک ریو ۲۰۱۶ پسوند نام وی به دلیل یک اشتباه کوچک زنورین درج شده بود  او در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در کلاس وزن ۵۷ کیلوگرم زنان برنده مدال برنز شد. وی نخستین و تنها زن ایرانی است که در تاریخ ایران در بازی‌های المپیک، برنده مدال شده‌است.  کیمیا با هیجده سال سن جوان‌ترین مدال آور تاریخ ایران در ادوار المپیک است. پیش از او ناصر گیوه‌چی در المپیک ۱۹۵۲ هلسینکی کم‌سن‌ترین مدال‌آور ایران با ۱۹ سال سن بود. وی همچنین در رتبه ۶ از میان ۶۵۵ زن در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم قرار دارد.

با اینکه پرواز ابوظبی به تهران ساعت ۴ صبح در فرودگاه امام خمینی نشست اما سالن انتظار جمعیت پر شماری را در خود می دید که برای دیدن کیمیا علیزاده، اولین دختر مدال آور المپیکی ایران خود را در آن ساعت به فرودگاه رسانده بودند. کیمیا و سایر اعضای تیم ملی تکواندو در میان استقبال مردم ورود باشکوهی داشتند تا فرودگاه امام خمینی یک بار دیگر میزبان جشن بازگشت یکی دیگر از قهرمان های ایران باشد.

kimia-alizadeh-rio-2016

کیمیا علیزاده تاریخ سازی کرد و با عملکرد عالی در اولین تجربه المپیکی با سن ۱۸ سال اولین مدال تاریخ المپیک بانوان ایران را کسب کرد .

این جشن می توانست باشکوه تر باشد چرا که در این تیم ستاره هایی مثل فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی و سجاد مردانی هن حضور داشتند اما هیچ یک از این امیدهای مدال موفق نشدند خود را به سکوی المپیک برسانند تا تکواندو تبدیل به هیجان انگیز ترین تیم ایران در ریو شود.

کیمیا علیزاده اما مدالی تاریخی را بر گردن انداخت تا همین یک برنز سایر نتیجه های این تیم و شاید کاروان را زیر سایه خود ببرد. او شب را استراحت کرد و از ساعاتی پیش یک به یک در مراسم مختلف استقبال شرکت می کند. او از ساعت ٩ مهمان تربیت بدنی کرج در حضور همشهریان خود بوده است و تا روزها این مراسم ادامه خواهد داشت.

کیمیا علیزاده و استقبال پرشور از دختر مدال آور المپیک

کیمیا علیزاده و استقبال پرشور از دختر مدال آور المپیک

کیمیا علیزاده و استقبال پرشور از دختر مدال آور المپیک

ارسال شده در تاریخ 26 آگوست 2016 توسط مدیریت با موضوع خبر ورزشی
بازدید : 2,979
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.