کیوی خشک شده , کیوی خشک را در خانه به بهترین روش درست کنید

کیوی خشک شده , کیوی خشک را در خانه به بهترین روش درست کنید

کیوی خشک شده , خواص کیوی خشک شده  , طرز تهیه کیوی خشک , کیوی خشک را در خانه درست کنید , کیوی خشک معجزه درمانی , چیپس کیوی خشک

کیــــوی را حلقه کرده و خشک کنید و در تمام فصل ها میل نمایید. بجای چیپس، کیوی خشک شده میل کنید ?

کیوی از غلظت خون میکاهد و از تنگ شدن عروق و بروز انواع سکته‌ها جلوگیری میکند

کیوی خشک شده , خواص کیوی خشک شده , طرز تهیه کیوی خشک , کیوی خشک را در خانه درست کنید , کیوی خشک معجزه درمانی , چیپس کیوی خشک

کیوی این میوه خوشمزه گرمسیری، سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین A، ویتامین B۶، کلسیم، آهن و منیزیم است که برای سلامتی بسیار مفیدند. بنابراین مصرف کیوی خشک در شرایطی که به این میوه به صورت تازه دسترسی ندارید بسیار عالی و مفید است.

. از آسیب آفتاب جلوگیری می‌کند

کیوی خشک سرشار از اسیدهای آمینه و ویتامین C است که با اشعه‌های مضر آفتاب مبارزه کرده و از آسیب آفتاب جلوگیری می‌کنند.

. با ریزش مو مبارزه می‌کند

میوه‌های سرشار از ویتامین‌های C و E می‌توانند به مبارزه با ریزش مو کمک کرده و سلامت مو را حفظ کنند. کیوی، سرشار از این دو ویتامین ضروری است. این میوه گرمسیری، حاوی مواد معدنی مانند منیزیم، روی و فسفر است که گردش خون را تحریک کرده و در نتیجه، رشد مو را تسریع می‌کند.

. از سفید شدن زودهنگام جلوگیری می‌کند

مقدار زیاد مس موجود در کیوی خشک رنگ طبیعی مو را حفظ کرده و از سفید شدن زودهنگام جلوگیری می‌کند.

. به مبارزه با سرطان کمک می‌کند

کیوی، سرشار از ویتامین C است که به دلیل مهار رادیکال‌های آزاد که به سلول‌های پوست آسیب می‌‌رسانند و حتی منجر به سرطان می‌شوند، برای ما مفید است. فقط یک کیوی، می‌تواند ۷۷ درصد نیاز روزانه شما به ویتامین C را تامین کند، که خیلی زیاد است. در واقع، کیوی، ویتامین C بیشتری نسبت به ترکیب پرتقال و لیمو دارد.

همچنین، خوردن کیوی می‌تواند به جلوگیری از سرطان روده بزرگ کمک می‌کند. گوشت این میوه خوشمزه، حاوی فیبر حل شدنی است که به رشد باکتری‌های مفید در روده بزرگ کمک کرده و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش می‌دهد.

. به کاهش وزن کمک می‌کند

۱۰۰ گرم کیوی فقط ۵۵ کالری دارد و مزه متمایز آن ممکن مورد علاقه افراد زیادی باشد. کیوی، حاوی فیبر حل‌ شدنی نیز هست که با کاهش گرسنگی، احساس سیری را افزایش می‌دهد.

فیبر غذایی موجود در کیوی برای درمان بیماری‌هایی مثل دیابت از طریق کنترل سطح قند خون مفید است. مصرف کیوی همچنین از ابتلا به سرطان روده جلوگیری می‌کند و مقدار فیبر بالای آن مقدار سطح کلسترول خون را کاهش می‌دهد.

کیوی این میوه پرزدار، دارای مواد غذایی بالا و میزان کالری بسیار پایینی است، به این خاطر در رده میوه‌های بسیار مفید قرار دارد. این میوه به دلیل خاصیت کاهندگی که بر سطح‌تری گلیسیرید دارد، از غلظت خون می‌کاهد و از تنگ شدن عروق و بروز انواع سکته‌ها جلوگیری می‌کند.کیوی با داشتن آنتی‌اکسیدان فراوان خاصیت ضدسرطانی بسیاری دارد و امکان مبتلا شدن به بعضی از سرطان‌ها را کاهش می‌دهد.

ارسال شده در تاریخ 23 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مربا و ترشیجات
بازدید : 2,362
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.