کانتورینگ گریم بینی چگونه بینی خود را با گریم کوچکتر نشان دهیم؟

کانتورینگ گریم بینی چگونه بینی خود را با گریم کوچکتر نشان دهیم؟

کانتورینگ گریم بینی , روش کانتورینگ گریم بینی, کانتورینگ , روش کانتورینگ , آموزش گریم بینی,چگونه بینی خود را با گریم کوچکتر نشان دهیم؟

#میکاپ?_کانتورینگ_گریم_بینی

کانتورینگ گریم بینی , روش کانتورینگ گریم بینی, کانتورینگ , روش کانتورینگ , آموزش گریم بینی,چگونه بینی خود را با گریم کوچکتر نشان دهیم؟

برای پنهان کردن برآمدگی روی بینی کرم پودر تیره تر را درست روی برآمدگی بزنید و دو طرف برآمدگی را با کرم پودر روشنتر هایلایت کنید!

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

روش دقیق تر کانتورینگ گریم بینی

**صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید .

**پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .

**بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد . کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.

**برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .

نکات کانتورینگ گریم بینی

۱-در گریم روشنترین رنگ را برای قسمت هایی بکار میبریم که بخواهیم در صورتمون نمایان بشن و رنگهای تیره رو برای پنهان کردن قسمتهایی که نمیخوایم , استفاده میکنیم,پس ما در گریم با روشنترین و تیره ترین رنگ کارداریم

۲-در گریم ۹ بعد داریم,مث استخوان گونه ها,مث دو خط بینی و..و ما فقط حق داریم بعدها رو تیره کنیم نه سطوح صورت رو!

۳-برای گریم هر بینی حتما باید دو خط بینی طبق فرم کشیده بشه

۴-در آخر یادتون باشه که حتما بعد از گریم بینی باید خطوط رو با یه پد به طور آروم فید کنید تا یکدست بشه(نه اینکه خطوط گریم رو از بین ببرید)

۵-بهتره بین دو خط بینی رو برای هر فرم بینی روشن کنید ولی برای بینی های قوز دار حتما باید روشن کنید

۶-در گریم ,اصطلاحات گریم دو بعدی و سه بعدی دروغ محضه و ما فقط یک بعد رو در نظر میگیریم و اون هم چهره از روبه رو هست و فقط میتونه نور و پروژکتور به ما کمک کنه که شخص از نیم رخ اگر بینی قوز داری داره قوزش معلوم نشه و تیرگی ما خطای دید ایجاد کنه.

ارسال شده در تاریخ 13 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 4,892
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.