آلوئه ورا یک روشن کننده پوستی طبیعی به شمار میرود ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا یک روشن کننده پوستی طبیعی به شمار میرود

آلوئه ورا , خواص آلوئه ورا , روشن کننده پوست , آلوئه ورا شفاف کننده پوست ,

#آلوئه_ورا

آلوئه ورا , خواص آلوئه ورا , روشن کننده پوست , آلوئه ورا شفاف کننده پوست ,

? آلوئه ورا یک روشن کننده پوستی طبیعی به شمار میرودشما میتوانید ژل این گیاه را روی لکه ها بمالید و بعد از چند دقیقه بشوئید.

ژل آلوئه ورا یک آبرسان و سفید کننده بی نظیر برای پوست

ژل آلوئه ورا با جلوگیری از تجمع رنگدانه ها در بافت پوست، باعث می شود که پوست شما با رنگ اصلی خود به صورت طبیعی بازبابی شود. ژل آلوئه ورا به دلیل داشتن خاصیت خنک کنندگی بالا می تواند به بازسازی و احیاری هرچه بهتر پوست کمک نماید. آلوئه ورا در بازار به به یک آبرسان فوق العاده معروف است.

به همین دلیل است که از عصاره آلوئه ورا در محصولات آرایشی بهداشتی لابورن استفاده می شود. آلوئه ورا همچنین می تواند لکه های سیاه را نیز روشن کند و رنگ پوست را تا حد مطلوبی بهبود بخشد. پس اگر به دنبال پوستی شاداب و سفید می باشید از ژل آلوئه ورا غافل نشوید. کرم مرطوب کننده و ارگانیک آلوئه ورا پیشنهاد بسیاری از متخصصین زیبایی و سلامت به شما عزیزان می باشد.

عوامل تیره کننده پوست

عوامل مختلفی در طول روز باعث ایجاد تیرگی و کدر شدن پوست انسان می شود. به عنوان مثال قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید، آلودگی هوا، استرس بیش از حد، استفاده طولانی مدت از مواد آرایشی، پاک نکردن آرایش قبل از خواب، نشستن مرتب پوست دست و صورت، نپوشیدن لباس های مناسب و بسیاری از موارد دیگر می تواند باعث تیره شدن پوست دست و صورت شما شود.

پس تا می توانید از عواملی که روشنی را از پوست شما میزداید دور شوید. محصولات آرایشی بهداشتی متنوعی در بازار موجود می باشد. استفاده از محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت نا مطلوب می تواند به سلامت پوست و زیبایی شما آسیب های جدی وارد نماید. پس حتما قبل از انتخاب هر محصول نسبت به کیفیت و ارگانیک بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

ماست یک روشن کننده پوست

یکی از موادی که باعث روشن تر و سفید شدن پوست می شود، ماست است. ماست که دارای مقادیر بالای مواد مغذی از جمله اسید لاکتیک می باشد برای روشن کردن پوست بسیار مناسب است. اسید لاکتیک موجود در ماست می تواند به سفید کردن هرچه بهتر پوست دست و صورت شما بهبود بخشد. به این دلیل است که بسیاری از متخصصین استفاده از ماسک ماست را توصیه می نمایند.

در طول روز می توانید مقداری ماست بر روی صورت خود زده و پس از مدت حدود 12 دقیقه صورت خود را بشویید. تغییرات را لمس خواهید کرد.

پرتقال یک روشن کننده طبیعی پوست

پرتقال یکی از میوه هایی است که اکثر افراد از خوردن آن لذت می برند. پرتقال به داشتن مقادیر بسیار بالای ویتامین C معروف می باشد. پوست انسان برای شاداب و با لطافت بودن به ویتامین های مختلفی از جمله ویتامین C ، E ، A و گروه ویتامین های B نیاز دارد. متخصصین بر این باورند که پرتقال می تواند به انعطاف پوست کمک به سزایی داشته باشد. داشتن پوستی منعطف باعث می شود که کمتر پوست انسان خشک شود و از داشتن ترک های سطحی رنج ببرید. همچنین پرتقال برای سفید شدن و روشن کردن پوست نیز بسیار مؤثر است. گروهی از متخصصین بر این باورند که اگر پوست خشک شده پرتقال را خرد کرده و درون ماست ساده مخلوط کنید، می توانید از این ماسک به عنوان سفید کننده پوست استفاده نمایید.

ارسال شده در تاریخ 12 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 2,822
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.