چگونه بدون آرایش زیبا باشید ؟داشتن پوست صورت شفاف و بدون لک

چگونه بدون آرایش زیبا باشید ؟داشتن پوست صورت شفاف و بدون لک

چگونه بدون آرایش زیبا باشید ؟ ,  زیبایی بدون آرایش , چگونه پوست زیبا داشته باشیم؟, بدون آرایش زیبا باشیم , داشتن پوست شفاف , داشتن پوست صورت صاف و بدون لک

بدون آرایش زیبا باشید!

آب بنوشید.
مرطوب کننده بزنید.
موهایتان را تمیز نگه دارید.
ضدآفتاب بزنید.
آب گرم و لیمو بنوشید.
باور داشته باشید که زیبا هستید.

چگونه بدون آرایش زیبا باشید ؟ , زیبایی بدون آرایش , چگونه پوست زیبا داشته باشیم؟, بدون آرایش زیبا باشیم , داشتن پوست شفاف , داشتن پوست صورت صاف و بدون لک

این روزها شیک بودن دیگر در استفاده زیاد از لوازم آرایش نیست بلکه در سادگی است.از حداقل لوازم آرایش استفاده کنید و در خانه هم کمتر این مواد را به کار ببرید.حجم کمتر کرم‌ها و پودرها در صورت حتی موجب زیبایی بیشتر هم می‌شود.

خانم‌ها مجبور نیستند تا هر روز زمان زیادی را نگران استفاده از انواع کرم‌های شل و آبکی با پودرهای عطسه‌آور گران‌قیمت باشند تا زیبا به نظر برسند، بیشتر وقت دارند تا به خود زندگی بپردازند.

با اینکه خیلی از خانم‌ها برای اینکه به خود یا خانواده‌شان برسند خیلی وقت ندارند اما ناخودآگاه زمان زیادی را جلوی آینه تلف می‌کنند.

اولین حسن آرایش کم هم این است که کمی به وقت‌های آنها اضافه می‌کند. اما به همین راحتی هم نمی‌توان از کنار زیبایی و شیک بودن گذشت.

سعی کنید موها و ناخن‌های مرتبی داشته باشید. آرایش ساده و مناسب مو در زیبا به نظر رسیدن ظاهر بسیار موثر است. داشتن مو و ناخن مرتب موجب می‌شود حتی بدون استفاده از لوازم آرایش هم نامرتب به نظر نرسید. یک مانیکور ساده و یا مدل مویی انتخاب کنید که بتوانید برای یک هفته آن را نگه دارید.

به جای انواع رژلب سعی کنید فقط از یک مرطوب‌کننده ساده استفاده کنید

اگر خیلی اصرار دارید که حتما چیزی روی پوست صورت‌تان استفاده کنید سعی کنید کرم ضدآفتابی که ته رنگ مختصری دارد به کار ببرید.

اگر قرار باشد فقط دو نوع ماده آرایشی انتخاب کنید فقط یک پودر یا پن‌کیک ساده و یک مرطوب‌کننده و براق‌کننده لب از مارک‌های معتبر را انتخاب کنید.

ارسال شده در تاریخ 20 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 1,976
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.