گذاشتن کلاه روی مو در هنگام رنگ کردن مراحل رنگ کردن مو

گذاشتن کلاه روی مو در هنگام رنگ کردن

گذاشتن کلاه روی مو , گذاشتن کلاه در رنگ کردن مو , کلاه گذاشتن روی موی رنگساژ,شیوه های رنگ کردن مو ,رنگ کردن مو ,چطور موی خود را رنگ کنیم

گذاشتن کلاه روی مو در هنگام رنگ کردن موجب گرم شدن رنگ مو می‌شود و با گرم شدن رنگ، تمام مواد شیمیایی رنگ مو وارد پوست و از طریق پوست نیز وارد جریان خون می شود.

گذاشتن کلاه روی مو , گذاشتن کلاه در رنگ کردن مو , کلاه گذاشتن روی موی رنگساژ,شیوه های رنگ کردن مو ,رنگ کردن مو ,چطور موی خود را رنگ کنیم

برای انتخاب رنگ‌مو چه عواملی را در نظر می گیرید؟ اگر صرفا انتخاب رنگ مو را تابع سلیقه می‌دانید سخت در اشتباهید، چون دنیای رنگ‌ها آنقدر وسیع است که برای یک رنگ موی مناسب باید ده‌ها نکته را مد نظر قرار داد اما نگران نباشید؛ تمام این نکات را اینجا می‌توانید پیدا کنید.

چگونه باید یک رنگ موی خوب را بشناسید؟

 

  • در انتخاب رنگ مو قبل از همه توجه کنید که  محصولاتی را بخرید که دارای استاندارد وزارت بهداشت هستند. رنگ‌هایی که به‌صورت کیلویی و بدون بسته‌بندی در بعضی از مراکز یا مغازه‌ها به فروش می‌رسند قابل اعتماد نیستند بنابراین توصیه می‌شود از مصرف آنها خودداری کنید.
  • همچنین ممکن است فرد نسبت به رنگ مو حساسیت داشته باشد که در این صورت باید به متخصص پوست مراجعه کند. بنابراین بهتر است پیش از استفاده از رنگ مو از لحاظ نداشتن آلرژی آن را آزمایش کنید. به دستورات بروشور محصول برای انجام این آزمایش توجه کنید. مقدار اندکی از رنگ مو را پشت گوشتان آزمایش کنید، اگر پس از 2روز نشانه‌های آلرژی مانند خارش، سوزش و قرمزی ظاهر نشد، تا حدی می‌‌توانید مطمئن باشید که به رنگ مو حساسیت ندارید.

 

در چه ظرفی رنگ‌ها را مخلوط کنید؟
  • بعد از پوشیدن دستکش مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیرفلزی بریزید و بعد مقدار لازم از کرم اکسیدان را به آن اضافه کرده و در نهایت با قلم رنگ آنها را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یکنواخت به دست آورید.
  • اگر پوست‌تان رنگ گرفت چه کنید؟

    اگر هنگام رنگ کردن مو ناخن‌ها به رنگ آغشته شود ظاهر خیلی بدی پیدا می‌کند تا جایی که از دور کثیف و آلوده به نظر می‌رسد راه‌حل ساده است، می‌توانید از مقدار کمی دکلره ضعیف برای پاک کردن آنها استفاده کنید.

    رنگ گرفتن پوست از دیگر مشکلات رایج است. اگر هنگام رنگ کردن، پوست‌تان رنگ گرفت می‌توانید از محلول‌های رنگ که در فروشگاه‌های لوازم‌ آرایشی حرفه‌ای وجود دارد استفاده کنید وگرنه از خاکستر سیگار یا وازلین هم می‌توان استفاده کرد البته پیشنهاد می‌شود قبل از رنگ کردن، پوست خود را با وازلین یا کرم چرب کنید.

ارسال شده در تاریخ 18 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 2,873
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.