⁣مصرف همیشگی ویتامین سی کاهش چین‌ و چروک و خشکی پوست‌

⁣مصرف همیشگی ویتامین سی کاهش چین‌ و چروک و خشکی پوست‌

⁣مصرف همیشگی ویتامین سی , ⁣مصرف ویتامین سی , ⁣ ویتامین سی , ⁣اثرات مصرف ویتامین سی ,تاثیر ⁣مصرف همیشگی ویتامین سی, مزیت ⁣مصرف همیشگی ویتامین سی ⁣

⁣مصرف همیشگی ویتامین سی، احتمال بروز چین‌وچروک و خشکی پوست‌ را کاهش می‌دهد و سرعت فرایند پیری پوست را کند می‌کند.

⁣مصرف همیشگی ویتامین سی , ⁣مصرف ویتامین سی , ⁣ ویتامین سی , ⁣اثرات مصرف ویتامین سی ,تاثیر ⁣مصرف همیشگی ویتامین سی, مزیت ⁣مصرف همیشگی ویتامین سی ⁣

ویتامین c (اسید اسکوربیک/Vitamin C) به بافت ها و استخوان های بدن برای رشد و ترمیم کمک می کند.

ویتامین ث از انواع ویتامین های محلول در آب بوده و باقی مانده ویتامین های محلول در آب بدن از بدن از طریق ادرار خارج می شوند، پس برای تامین نیاز بدن به ویتامین C میبایست این ویتامین بطور مداوم مصرف شود، چراکه امکان ذخیره آن در بدن وجود ندارد.

چرا افراد ویتامین c مصرف می کنند؟

افراد ویتامین ث را اغلب برای درمان سرماخوردگی استفاده می کنند. هرچند مدارک کمی برای تایید اثر این ویتامین برروی پیشگیری و درمان سرماخوردگی وجود دارد، اما بدلیل باور شایع بین مردم، این ویتامین برای این منظور استفاده می شود.خواص آنتی اکسیدانی ویتامین C هنوز کاملا مشخص نشده اند.

درحالیکه بعضی تحقیقات نشان می دهند این ویتامین خواص آنتی اکسیدانی دارد، با اینحال مدارک کافی برای موثر دانستن این ویتامین در درمان سرطان، سکته مغزی، آسم و خیلی دیگر از بیماری وجود ندارد. تحقیقات نشان می دهند که این ویتامین در درمان آب مروارید و کلسترول بالای خون بی تاثیر است.اطلاعات متفاوتی درباره رابطه ویتامین ث و بیماری های قلبی وجود دارد. بعضی از تحقیقات نشان می دهند که مصرف ویتامین c و بعضی مواقع مصرف این ویتامین به همراه ویتامین E ممکن است کمی خطر ابتلا به بعضی از انواع بیماری های قلبی را کاهش دهد.

با اینحال هنوز برای نتیجه گیری قطعی زود بوده و تحقیقات بیشتری لازم است.تنها مدرک قطعی که درباره خواص این ویتامین وجود دارد، این است که ویتامین c برای رشد و ترمیم بافت های بدن، درمان زخم ها و جای زخم و همچنین ترمیم و حفظ سلامت غضروف های استخوانی، استخوان و دندان ها مفید می باشد.همچنین بنظر می رسد که ویتامین ث به بدن برای جذب مواد معدنی نیز کمک می نماید.چقدر ویتامین ث باید دریافت کنیم؟

ارسال شده در تاریخ 17 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 1,932
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.