شکلات سیاه و لاغری شکلات سیاه یا تلخ برای لاغری بسیار مفید است

شکلات سیاه و لاغری شکلات سیاه برای لاغری بسیار مفید است

شکلات سیاه و لاغری,تاثیر شکلات سیاه بر لاغری, خواص شکلات سیاه , لاغری بدون ضرر و صدمه به بدن ,اثر شکلات سیاه و لاغری , شکلات تلخ و لاغری,

?افرادی که شکلات میخورند لاغرتر و باریک‌اندام‌ ترند!

شکلات سیاه و لاغری,تاثیر شکلات سیاه بر لاغری, خواص شکلات سیاه , لاغری بدون ضرر و صدمه به بدن ,اثر شکلات سیاه و لاغری

?  شکلات سیاه حاوی مولکول‌هایی مانند فلاونول‌ها می‌باشد که برای لاغری بسیار مفید است

شکلات تلخ از جمله شکلات‌هایی است که امروزه در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. بررسی‌های متخصصان تغذیه مشخص کرده که با در نظر گرفتن استثنائاتی چند، قرار دادن مقداری شکلات تلخ در سبد غذایی هفتگی برای رسیدن به تغذیه‌ای سالم مفید است. در این مطلب قصد داریم در رابطه با شکلات تلخ و لاغری صحبت کنیم.
خیلی‌ها به شیرینی علاقه دارند اما نمی‌خواهند افزایش وزن پیدا کنند. به نظر شما بین شکلات تلخ و لاغری رابطه‌ی مستقیم وجود دارد؟ یعنی هر چه شکلات تلخ بیشتری بخوریم بیشتر لاغر می‌شویم! اگر می‌خواهید درباره این ماده خوراکی بیشتر بدانید، با روزچین همراه باشید.

کاکائو ماده اصلی تشکیل‌دهنده شکلات است. مصرف کاکائو می‌تواند احتمال بروز بیماری‌های قلبی را کاهش و میزان سوخت و ساز بدن را افزایش دهد. دانه کاکائو یکی از مواد غذایی است که بومی مناطق آمریکای مرکزی و جنوبی و آفریقا است. درخت کاکائو از درختان مناطق گرمسیر جهان است.

در میان عمده‌ترین کشورهای تولیدکننده دانه کاکائو، کشورهای آفریقایی سهم بسیاری دارند. عمده‌ترین کشورهای تولیدکنندهٔ دانهٔ کاکائو در غرب آفریقا کشور غنا است. غنا تولیدکنندهٔ مرغوب‌ترین دانهٔ کاکائو در جهان است. نیجریه، کامرون و ساحل عاج دیگر کشورهای آفریقایی تولید کننده‌ی کاکائو هستند.

در آمریکای جنوبی کشورهای برزیل، کاستاریکا، ونزوئلا، پرو، گواتمالا و اکوادور تولید کننده هستند. به تازگی در آسیا نیز کشورهایی چون مالزی و اندونزی به تولید این محصول کشاورزی پرداخته‌اند. به‌طور عمده دو سوم تولید جهانی این محصول به کشورهای آفریقائی اختصاص دارد.

ارسال شده در تاریخ 20 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,400
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.