لیمو و آب آشامیدنی استرلیزه کردن آب و از بین بردن میکروب های موجود در آب

لیمو و آب آشامیدنی استرلیزه کردن آب و از بین بردن میکروب های موجود در آب

لیمو و آب آشامیدنی , استرلیزه کردن آب , از بین بردن میکروب های موجود در آب , خواص لیمو و آب آشامیدنی , استرلیزه کردن آب  آشامیدنی  ,از بین بردن میکروب های  آب,

لیمو و آب آشامیدنی , استرلیزه کردن آب , از بین بردن میکروب های موجود در آب , خواص لیمو و آب آشامیدنی , استرلیزه کردن آب آشامیدنی ,از بین بردن میکروب های آب,

اگر در مسافرتها به آب آشامیدنی مشکوک هستید ومیترسید ازآن بنوشید؛کافیست چند قطره لیموترش در آن بریزید?

لیمو آب را کاملا استرلیزه کرده میکروب های موجود در آب را از بین میبرد?

لیمو ترش و فواید فوق العاده مصرف آن

لیموترش گنجینه ای از خواصی درمانی و غذایی است که سلامتی را ارتقا می دهد و بسیاری از ناخوشی ها را از ما دور می کند.

لیمو‬ ترش علاوه بر از بین بردن سلول های بد در بدن از بروز انواع ‫سرطان‬ نیز جلوگیری می کند. یک عدد لیموی 100 گرمی حاوی 29 کیلو ‫‏کالری‬ انرژی است.
لیمو ترش بعلت داشتن خواص اسیدی ضد عفونی کننده قوی است . حتی اگر در مسافرتها به آب آشامیدنی مشکوک هستید و می ترسید از آن بنوشید کافی است چند قطره آب لیمو ترش را در آن بریزید . آب ر ا کاملا استرلیزه کرده و میکربهای موجود در آب را از بین می برد .
لیمو دارای فیبر بسیار بالایی بوده و در تأمین سلامت فرد بسیار مفید است. این میوه همچنین در ‫کاهش_چربی‬، متعادل کردن فشار خون و باز شدن عروق بدن نقش تعیین کننده ای دارد.
طعم ترش لیمو به دلیل وجود ماده ای با نام اسید سیتریک است که به هضم غذا کمک می کند. این میوه منبع غنی ویتامین C محسوب می شود.
لیمو ترش یک ماده تقویت کننده زیبایست و باعث افزایش سلامتی، طراوت، شادابی، جوانی و نیروی حیات می شود.
پزشکان متخصص چاقی معتقدند چاق ها اگر هرروز صبح آب یک عدد لیمو را در یک لیوان آب ولرم بریزند و میل کنند زودتر لاغر می شوند. همچنین خوردن این شربت صبحگاهی موجب می شود شما تا آخر روز نشاط و سرزندگی داشته باشید.
ارسال شده در تاریخ 30 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 2,122

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.