راه رهایی از مورچه برای کنترل مورچه‌ها و پیشگیری از بازگشت آن‌ها اقدام کنید

راه رهایی از مورچه برای کنترل مورچه‌ها و پیشگیری از بازگشت آن‌ها اقدام کنید

راه رهایی از مورچه ,راههای رهایی ازمورچه, کنترل مورچه‌ها ,ریشه کن کردن مورچه , پیشگیری از بازگشت مورچه ها,

راه رهایی از مورچه ,راههای رهایی ازمورچه, کنترل مورچه‌ها ,ریشه کن کردن مورچه , پیشگیری از بازگشت مورچه ها,
?گفته می شودسیب دارای اسیدی است که ملکه وسربازان آن را از بین می برد.مقداری پوست سیب یا تکه از خودآن و یا حتی هسته داخل آن رادر ورودی لانه مورچه قرار دهید.

آیا می‌دانستید که می‌توانید به صورت طبیعی و با صرف هزینه‌ی اندک، برای از بین بردن مورچه ها اقدام کنید؟ می دانستید که می توانید با استفاده از موادی که احتمالا در کابینت‌های آشپزخانه‌تان دارید، از شر مورچه ها خلاص شوید؟ در این نوشتار با ما همراه باشید تا ۱۱ روش طبیعی و کم هزینه برای دفع مورچه به شما آموزش دهیم.

می‌توانید از مواد طبیعی مانند سرکه، آب لیمو و تفاله‌ی قهوه برای دفع مورچه‌ها از خانه و باغ‌تان استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید از مواد طبیعی دیگری همچون جوش شیرین و خاک دیاتومه استفاده کنید تا کاملا از شر هر نوع مورچه (مانند مورچه‌های شکری و مورچه‌های درودگر) خلاص شوید. سموم دفع مورچه مواد شیمیایی دارند که برای انسان‌ها و محیط زیست خطرناک هستند، بنابراین بهتر است برای کنترل مورچه‌ها و پیشگیری از بازگشت آن‌ها از روش‌های طبیعی استفاده کنید.

. سرکه

سرکه مصارف زیادی در خانه‌داری دارد، اما می‌دانستید دفع‌کننده‌ی طبیعی مورچه است؟ بوی تند آن مورچه‌ها را از ورود به خانه و نابود کردن آشپزخانه‌تان بازمی‌دارد. هم‌چنین یکی از برترین راه‌های طبیعی برای خلاص شدن از شر مورچه‌های بالدار است و برای از بین بردن پشه‌ها مفید است.

برای درست کردن اسپری دفع‌کنندهی طبیعی مورچه، مقدار برابر آب و سرکه‌ی سفید را در یک بطری اسپری با هم مخلوط کنید. محلول سرکه را روی تمام نقاط ورودی مورچه‌ها و رد فرومونی آن‌ها بپاشید ، عامل شیمیایی که توسط مورچه‌ها ترشح می‌شود و دیگر مورچه‌ها آن را تشخیص داده شده و دنبال می‌کنند.

تا چند روز به محض خشک شدن سرکه، این کار را تکرار کنید. این کار مورچه‌ها را از ورود به آشپزخانه‌ی شما ناامید کرده و باعث می‌شود نقل مکان کنند.

ارسال شده در تاریخ 30 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 2,333
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.