رفع وزی مو روغن زیـتون و نارگیـل موثرترین برای رفع وزی مو و دیگر توصیه ها

رفع وزی مو روغن زیـتون و نارگیـل موثرترین برای رفع وزی مو و دیگر توصیه ها

رفع وزی مو , وزی مو , صاف کردن موها , ازبین بردن وزی مو , رفع وزی موی رنگ شده , رفع وزی موهای فر

#رفـع_وزی_مـو

روغن زیـتون و نارگیـل: برای اینکـه موهای شما خیلی چرب به‌نظر نرسد مقدار کمی از این روغن‌ها را در کف دستتـان بریزیـد سپس میان موهـایتان بمالید

رفع وزی مو , وزی مو , صاف کردن موها , ازبین بردن وزی مو , رفع وزی موی رنگ شده , رفع وزی موهای فر

 رفع وزی مو و زیبایی بخشیدن به موهای سر دغدغه ی بسیاری از خانم هاست و به همین دلیل به سراغ راههای مختلف آرایشی و درمانی برای درمان وزی موهای سر می روند غافل از اینکه برای داشتن موهای صاف و لخت می توانند از تی شرت های کهنه استفاده کنند.رفع وزی مو

اگر بگوییم درمان موهای وز و سرکش، تنها با یک تی شرت قدیمی امکان پذیر است، منتطر یکی از عکس العمل های زیر خواهیم بود:یک خنده از سر ناباوری، یک نگاه تمسخر آمیز، و یا هاج و واج ماندن! ما شما را سرزنش نمی کنیم، تصور اینکه آن تی شرت درجه ی هشت باشگاهتان، همان معجزه و رام کننده ایست که همیشه برایش دعا می کردید، کمی سخت است!

اما امروز ما یک ترفند را با شما به اشتراک می گذاریم که ممکن است سرنوشت موهایتان را برای همیشه تغییر دهد. و تنها چیزی که نیاز دارید یک تی شرت ساده ی نخی است!

اما چطور کار میکند؟!

بجای خشک کردن موها پس از حمام با حوله، آنرا با یک تی شرت جایگزین کنید. به همین راحتی. اما چرا؟ ایزابل وازکوئز آرایشگر توضیح می دهد که:«وقتی موهای ما نمناک است، ضعیف تر و نرم تر می شود. اگر ما از یک حوله ی ساده برای خشک کردن آن استفاده کنیم، شیارهای حوله باعث آسیب رساندن به کوتیکول های مو می شوند.

کاری که ما می خواهیم انجام دهیم، این است که آب اضافی مو را بدون گرفتن رطوبتی که مانع از ایجاد وز می شود جذب کنیم، اما حوله ها همه ی رطوبت را از موهای ما جذب می کنند.»

ارسال شده در تاریخ 30 آوریل 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 3,074
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.