گونه های برجسته برای داشتن گونه های برجسته توصیه های ما را همراه باشید

گونه های برجسته برای داشتن گونه های برجسته توصیه های ما را همراه باشید

گونه های برجسته , داشتن گونه های برجسته , روش طبیعی برجسته کردن گونه ها , برجسته کردن گونه ها

برای داشتن گونه های برجسته, حتما از رژ گونه های برنز، صورتی یا هلویی استفاده نمایید.

زیرا صورت شما را درخشان ترو ملیح تر می کند.

گونه های برجسته , داشتن گونه های برجسته , روش طبیعی برجسته کردن گونه ها , برجسته کردن گونه ها

بهترین و سریعترین روش های طبیعی برای برجسته کردن گونه

داشتن گونه های برجسته و صورت پر از رازهای مهم زیبایی و جذابیت است . برخی از خانم ها به دلایل ژنتیکی ، تغذیه و سبک زندگی گونه های فرورفته و کوچکی دارند و به همین علت حاضرند روش های برجسته کردن گونه ها را به هر قیمتی امتحان کنند. مثل همیشه توصیه های طب سنتی و طب مدرن در دو مسیر متفاوت به یک نتیجه خواهد رسید. علاقه مندان به طب مدرن روش های جراحی را انتخاب خواهند کرد و دوست داران طب سنتی و نسخه های گیاهی از راه های خانگی که شامل تغذیه و ماسک است بهره خواهند برد. در این بخش از زیبایی و سلامت مجموعه ای از مواد طبیعی و گیاهی را که در برجسته شدن گونه ها تاثیر فوق العاده و ثابت شده ای دارند خواهیم پرداخت.

 مواد غذایی موثر و عالی برای برجسته کردن گونه ها و پرشدن صورت

بهره بردن از روش های بدون عوارض خانگی و استفاده از مواد غذایی مناسب برای برجستگی گونه ها یکی از بهترین راه هاست که در این بخش و در ادامه با بهترین های دنیای خوراکی ها که با خواص معجره آسای خود در زیبایی صورت و گونه نقش دارند آشنا می شوید.

تاثیر شیر در برجسته کردن گونه ها

شیر نه تنها باعث بهبود سلامت کلی بدن می گردد، بلکه از پوست ما نیز مراقبت می کند. این نوشیدنی سالم و خوشمزه مخصوصا باعث مرطوب شدن پوست می شود، زیرا حاوی پروتئین ها، مواد معدنی و ویتامین هایی ست که علاوه بر اینکه باعث سلامتی شما می گردد، همچنین می تواند بطور دائمی باعث برجسته شدن گونه هایتان نیز شود.

برای برجسته کردن گونه ها شیر را می توانید به دو طریق زیر استفاده کنید:

مقداری شیر سرد را برداشته و به مدت 15 دقیقه روی گونه های خود ماساژ دهید، بگذارید تا 5 دقیقه روی پوستتان بماند و سپس با آب گرم بشویید.

روزانه 2 لیوان شیر بنوشید. در ظرف مدت 3 ماه تاثیر آن را بر گونه های خود متوجه خواهید شد.

ارسال شده در تاریخ 1 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده
بازدید : 2,310
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.