عمر مفید ریمل یکی از لوازم آرایشی که در مدت زمان کوتاهی فاسد می شود

عمر مفید ریمل یکی از لوازم آرایشی که در مدت زمان کوتاهی فاسد می شود

عمر مفید ریمل 3ماه است که با تکرار خارج کردن برس با فشار این عمر کوتاه‌تر نیز می شود بنابراین حتما با چرخاندن آهسته، برس را بیرون بکشید تا هوا و باکتری وارد تیوپ نشود.

عمر مفید ریمل, عمر مفید ریمل و لوازم آرایشی,مدت زمان فاسد شدن لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و مدت استفاده آنها

همانطور که همه شمامی دانید لوازم آرایشی معمولا قبل از اینکه تمام شوند بدبو و فاسد می شوند. ریمل ها خشک می شوند، سایه ها تغییر رنگ می دهند و … شما برای زمان معینی می توانید از لوازم آرایشی استفاده مفیدی داشته باشید. این مطلب را بخوانید تا بدانید که چه زمانی باید لوازم آرایشی تان را دور انداخته و چگونه آن ها را نگهداری کنید تا عمرشان بیشتر شود.

ریمل

یکی از لوازم آرایشی که در مدت زمان کوتاهی فاسد می شود ریمل است. زیرا در آن به سرعت باکتری تولید شده و در هربار استفاده هوای خشک وارد آن می شود. پس از دو الی سه ماه باید ریمل را دور بیندازید و یا اگر زودتر از این موعد بوی بدی از آن استشمام کردید نباید آن را استفاده کنید.

کرم پودر مایع

بیشتر مردم دوست دارند که از کرم پودر برای یک مدت زمان طولانی استفاده کنند. اما از آنجا که این کرم با انگشت و برس و پد استفاده می شود به راحتی آلوده می شوند. میانگین عمر کرم پودرهای مایع ۸ الی ۱۲ ماه است. اگر دیدید که مواد کرم از همدیگر جدا می شوند آن را دور بیندازید.

پنکیک

اگر دیدید پنکیک سفت و خشک و ورقه ورقه می شود زمان آن رسیده است که یک پنکیک جدید بخرید. عمر متوسط این نوع لوازم آرایشی ۶ ماه الی ۱ سال است بیشتر از این روی صورت همانند قبل عمل نمی کند.

کانسیلر

کانسیلرها یکی از لوازمی هستند که به مقدار خیلی کمی از آن ها فقط برای پوشاندن عیب های پوست استفاده می کنیم. وقتی که رنگش عوض شود دیگر از آن استفاده نمی کنید.عمر کانسیلرهای پودری ۲ سال و کانسیلرهای مایع ۱ سال است.

سایه و رژگونه

سایه و رژگونه های پودری را می توان تا ۳ سال استفاده کرد. اما اگر در آن ها تغییر رنگ احساس کردید آن ها را دور بیندازید. فرم مایع و کرمی آن ها را بیشتر از ۱ سال نمی توان استفاده کرد.

خط چشم

خط چشم های مدادی چون مرتبا تراش می شوند هیچگاه فاسد نمی شوند چون باکتری ها نیز از آن ها دفع می شوند. خط چشم های مایع بین ۶ تا ۱۲ ماه تا زمانیکه خشک نشده باشند قابل استفاده هستند.

رژلب

رژلب ها تا زمانی که درب آن باز نشده باشد تا ۳ سال عمر می کند. اما زمانی که درب آن ها باز شود تا زمانیکه بوی آن تغییر کند باید دور انداخته شود.

برق لب

برق لب ها به اندازه رژلب عمر نمی کنند. طول عمر آن ها بسته به نوع نگهداری شان ۶ الی ۱۲ ماه است.

آیا دوست دارید که طول عمر لوازم آرایشی تان زیاد شود؟ بدین منظور سعی کنید پدها و برس های آرایشی را تمیز کرده و بشوئید. دستانتان را قبل از آرایش بشوئید. با این کارها مانع رشد باکتری در لوازم آرایشی شده و طول عمرشان را بیشتر کرده اید.

ارسال شده در تاریخ 1 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دسته‌بندی نشده , زیبایی و آرایش
بازدید : 2,959
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.