برنج نان و لاغری کسانی که برنج و نان را جهت لاغری حذف میکنند

برنج نان و لاغری کسانی که برنج و نان را جهت لاغری حذف میکنند

برنج نان و لاغری , حذف برنج و نان را جهت لاغری , حذف برنج نان و لاغری , خوردن برنج و نان , خواص برنج و نان

? کسانی که برنج و نان را حذف میکنند

?? پوستشان آسیب میبیند
?? ریزش مو پیدامیکنند
?? بینایی‌شان کاهش مییابد
بدنشان در برابر بیماری‌ها کم‌ طاقت میشود

برنج نان و لاغری , حذف برنج و نان را جهت لاغری , حذف برنج نان و لاغری , خوردن برنج و نان , خواص برنج و نان

یکی از عادت‌های غذایی بسیار شایعی که بین افراد و به‌خصوص در افرادی که تحت رژیم لاغری هستند، رواج فراوان دارد حذف مواد نشاسته‌ای به‌خصوص نان و برنج از برنامه غذایی است. این افراد بر این باورند که نان و برنج چاق‌کننده هستند و باید به طور کامل از الگوی غذایی روزانه حذف شوند. البته آنچه مسلم است آن است که مواد نشاسته‌ای از جمله نان و برنج جزو منابع انرژی محسوب می‌شوند و هر یک از مواد قندی – نشاسته‌ای حدود 4 کالری انرژی تولید می‌کند اما این به آن معنا نیست که به علت تولید کالری باید از برنامه غذایی حذف شوند زیرا کالری برای فعالیت‌های حیاتی داخلی و نیز اعمال خارجی بدن هر فردی ضروری است ولی به میزان لازم و متعادل. اما به چه علت حذف مواد نشاسته‌ای از برنامه غذایی باعث چاقی می‌شود؟

حذف نان و برنج برای لاغری ممنوع

یکی از عادت های غذایی بسیار شایعی که بین افراد و به خصوص در افرادی که تحت رژیم لاغری هستند، رواج فراوان دارد حذف مواد نشاسته ای به خصوص نان و برنج از برنامه غذایی است.

این افراد بر این باورند که نان و برنج چاق کننده هستند و باید به طور کامل از الگوی غذایی روزانه حذف شوند. البته آنچه مسلم است آن است که مواد نشاسته ای از جمله نان و برنج جزو منابع انرژی محسوب می شوند و هر یک از مواد قندی – نشاسته ای حدود 4 کالری انرژی تولید می کند اما این به آن معنا نیست که به علت تولید کالری باید از برنامه غذایی حذف شوند.

برنج به دلیل ویتامین B ، منیزیم، آهن و روی که دارد می تواند به طراوت و شادابی پوست و مو کمک کند و باعث شود تا بدن دچار ضعف وبی حالی نشود از این رو افراد نباید این ماده غذایی را از رژیم غذای خود حذف کنند.

ارسال شده در تاریخ 8 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,960
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.