خوشبو کردن فرش و فضای داخلی از بین بردن بوی بد موجود در فرش

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

خوشبو کردن فرش و رفع بوی بد فرش

خوشبو کردن فرش ,خوشبو کردن فضای داخلی منزل, از بین بردن بوی بد موجود در فرش, روش خوشبو کردن فرش و فضای داخلی خانه ,راههای از بین بردن بوی بد موجود در فرش های آپارتمان

خوشبو کردن فرش و فضای داخلی

برای از بین بردن بوی بد موجود درفرش، پیش از تمیز کردن روی فرش و یا سطوح جوش شیرین بپاشید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه در فضا باقی بماند سپس آن را با جارو پاک کنید تا فضای داخلی تان خوش بو شود.

خوشبو کردن فرش و فضای داخلی از بین بردن بوی بد موجود درفرش

اگر بازهم بوی سرخ کردن مواد غذایی و سوختگی در خانه پیچید راه های متعددی برای از بین بردن آن وجود دارد:
• در یک نعلبکی کمی ادکلن خوشبو بریزید و یک حبه قند چهار گوش در آن بیندازید ، طوری که ادکلن را خوب جذب کند و قند خیس شود ، سپس قند را آتش بزنید و وقتی ادکلن تمام شد قند را خاموش کنید با این تدبیر فضای خانه بسیار معطر خواهد شد.
کاسه ای حاوی آب را روی شعله اجاق گاز قرار دهید و تعدادی چوب دارچین یا کمی از پودر آن را در آب بریزید و بگذارید روی شعله ملایم اجاق گاز تا کم کم به جوش آید. عطر دارچین فضا را معطر کرده و بوی حاصل از سرخ کردنی و حتی سوختگی را از بین خواهد برد.
• اگر می خواهید سبزی یا موادی سرخ کنید که مطمئن هستید اعضای خانواده از بوی حاصل از آن ناراحت می شوند، مقداری سرکه سفید را در کاسه ای بریزید و آن را کنار اجاق گاز روشن قرار دهید؛ بوی حاصل از سرکه سفید، باقیمانده بوی حاصل از سرخ کردن آن مواد را در محیط خنثی می کند.
• هر چقدر هم که غذا خوشمزه باشد، بوی سوختن آن بسیار بد و ناخوشایند است. پس اگر حواستان پرت شد و غذایتان سوخت و بوی آن تمام خانه را در برگرفت، ناراحت نشوید. قابلمه ای حاوی آب را روی شعله اجاق گاز قرار داده و چند تکه لیموترش در آن بیندازید و بگذارید بخار حاصل از جوشیدن لیموترش در آب، بوی سوختگی موجود در خانه را از بین ببرد.
• کاسه‌ای حاوی آب را روی شعله اجاق گاز قرار دهید و تعدادی چوب دارچین یا کمی از پودر آن را در آب بریزید و بگذارید روی شعله ملایم اجاق گاز تا کم کم به جوش آید. عطر دارچین فضا را معطر کرده و بوی حاصل از سرخ کردنی و حتی سوختگی را از بین خواهد برد.
خوشبو کردن فرش ,خوشبو کردن  فضای داخلی, از بین بردن بوی بد موجود درفرش, روش خوشبو کردن فرش و فضای داخلی ,راههای از بین بردن بوی بد موجود درفرش
ارسال شده در تاریخ 8 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 2,342
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.