زنانگی بارزترین رفتارهای و ویژگیهای زنانه و شخصیت زنان موفق

زنانگی بارزترین رفتارهای و ویژگیهای زنانه و شخصیت زنان موفق

زنانگی , زن بودن , کارهای زنانه ,شخصیت زنان ,رفتارهای زنانه ,شخصیت زنان موفق ,ویژگیهای زنانه

#زنانگی

?حتی زنان موفق هم لاک میزنن، آرایش میکنن و شخصیت کاملا زنانه دارن و کلا یه زن برای رسیدن به موفقیت نیازی به #مردونه رفتار کردن نداره…

زنانگی , زن بودن , کارهای زنانه ,شخصیت زنان ,رفتارهای زنانه ,شخصیت زنان موفق ,ویژگهای زنانه

زنان موفق، حس زنانگی خود را فراموش نمی کنند

یکی از دلایل بروز اختلافات در زندگی این است که زن وظیفه همسری خود را به خوبی انجام نمی دهد و یا حس زنانه اش را بروز نمی دهد و به همین خاطر جذابیت او برای همسرش کم می شود.

تا به حال به رویاهای ذهنتان فکر کرده اید؟ برای رسیدن به انها تا به حال چه کارهایی انجام داده اید؟ حس زنانه شما ویژگی های ذاتی شماست که تا آخر عمر از بین نمی رود.

“۱۰ درصد از زنان برای اینکه دیگران دوستشان بدارند ، تلاش می کنند حس زنانه واقعی خود را نشان دهند.”

 زن بودن : «به زنانگی خود تحقق بخشید و عشق را بیابید»

کتاب زن بودن بیان چگونگی دور شدن زنان جوامع صنعتی و مدرن معاصر از سرشت و فطرت طبیعی خود است. تونی گرنت نویسنده کتاب با تأکید بر نقش ابزاری “زن” در جوامع سرمایه‌داری کلان، ضمن انتقاد از شعارهای جنبش فمنیستی و انقلاب جنسی پیامد و تأثیر آن را بر روح و روان زن و انحطاط خانواده نشان می‌دهد. نویسنده چهارگونه شخصیت در جهان معاصر را برای زن تصویر می‌کند؛ زن مادونا، آمازون، مادر و معشوقه و سپس به بررسی دقیق هریک از این ابعاد می‌پردازد او معتقد است زن امروزی به صورت یک زن آمازون درآمده که از طبیعت ملایم و لطیف خود دور افتاده است و اکنون نیازمند است تا زنانگی گم شده‌اش به ویژه جنبه‌های مادر، مادونا و معشوقه شخصیتش را باز یابد وی در نهایت زنی را کامل می‌داند که در طول دوره حیاتش همه جنبه‌های روانی خود را تجربه کند و در هم بیامیزد.
این کتاب مشتمل بر 9 فصل است که گزارشی اجمالی از آن تقدیم خوانندگان محترم می‌شود.
فصل اول: دروغ بزرگ آزاد سازی
جنبش فمنیستی در آغاز به زنان وعده‌های هیجان‌انگیز و اغوا کننده داد به گونه‌ای که عده‌ای از زنان شوهر و فرزندانشان را ترک کردند و وعده‌ای در پی دستیابی به حرفه یا علایق شخصیِ”متعلق به خود” فکر ازدواج و تشکیل خانواده را از ذهن بیرون کردند این تأکید بر خودکفایی و فرد گرایی باید کیفیت زندگی زنان را ارتقا می‌داد و حق انتخاب‌ها و روابطشان با مردان را بهبود می‌بخشید اما اکنون بعد از گذشت چند دهه، زنان با این حقیقت مواجه شده‌اند که نمی‌توان به وعده‌هایی که فمنیسم و آزادی نوید داده بود اعتماد کرد.
نویسنده در این فصل، وعده‌ها و اسطوره‌های تحقق نیافته‌ای که عناصر افراطی انقلابات فمنیستی تبلیغ کردند را بررسی می‌کند:
دروغ بزرگ شماره یک: زنان نه تنها می‌توانند بلکه باید از پس آنچه که مردان انجام می‌دهند برآیند.
* این شعار زن معاصر را وادار ساخته تا به گونه‌ای وظیفه مضاعفِ اَبرانسانی، که غالباً او را فرسوده و ناتوان و تنها رها می‌کند، تن در دهد.
دروغ بزرگ شماره دو: مرد و زن اساساً همانندند.
* در صورتیکه مردان و زنان نه تنها از لحاظ بیوزیست شناختی بلکه از نظر روان‌شناختی نیز با یکدیگر فرق دارند.
دروغ بزرگ شماره سه: موفقیت بر جذابیت می‌افزاید. این عقیده عنوان می‌کند، جذابیت یک زن در نزد مردان به همراه موفقیت‌هایش افزایش می‌یابد.

?حتی زنان موفق هم لاک میزنن، آرایش میکنن و شخصیت کاملا زنانه دارن و کلا یه زن برای رسیدن به موفقیت نیازی به #مردونه رفتار کردن نداره…

ارسال شده در تاریخ 14 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,829
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.