دوام رنگ مو با شستشو زیاد دوام رنگ کم میشه توصیه های برای دوام رنگ

دوام رنگ مو با شستشو زیاد دوام رنگ کم میشه توصیه های برای دوام رنگ

دوام رنگ مو , روش دوام رنگ مو , راههایی برای دوام رنگ مو , دوام رنگ ,دوام رنگ مو  فانتزی, با شستشو زیاد دوام رنگ کم میشه ,توصیه های برای دوام رنگ

دوام_رنگ
موهاتونو3روز اول بعداز رنگ باشامپو نشورید
درحمام باآب داغ موهاتون را نشوریدآب حمام متعادل باشه
با شستشو زیاد دوام رنگ کم میشه

 دوام رنگ مو , روش دوام رنگ مو , راههایی برای دوام رنگ مو , دوام رنگ ,دوام رنگ مو فانتزی, با شستشو زیاد دوام رنگ کم میشه ,توصیه های برای دوام رنگ

اگه شما رنگ موی خودتون رو تازه عوض کردین یا قصد این کار رو دارین نیازی نیست که نگران مراقبت از موی خودتون بعد از رنگ کردن باشین. چرا که در این مطلب قصد داریم که چند تا نکته اساسی برای مراقبت از موهاتون بعد از رنگ کردن به شما معرفی کنیم. خیلی از ما دوست داریم که قیافه ها و ظواهر متفاوتی رو تجربه کنیم و وقتی که بخوایم استایل ظاهری جدیدی رو پیاده کنیم سعی می کنیم که موهامون رو تغییر بدیم. ممکنه که مدل های صاف، فر یا رنگ های مختلف رو امتحان کنیم. در واقع رنگ کردن مو یه موضوع فانتزی و هیجان انگیز برای ما محسوب میشه. در ادامه مطلب با ما همراه باشین.

. موهاتون رو با آب داغ شستشو ندین

ما همه دوست داریم که با آب گرم و یا داغ دوش بگیریم. با این حال، اما این کار خیلی توصیه نمیشه. بهتره که برای شستن موهاتون از آب سرد استفاده کنین. اگر بخواین میتونین از آب ولرم استفاده کنین اما استفاده از آب داغ به طور کلی ممنوعه و توصیه نمیشه. دلیل استفاده نکردن از آب داغ اینه که رنگ موها رو با سرعت بیشتری محو میکنه.

. از وسایل گرمایشی استفاده نکنین

استفاده از محصولاتی که موها رو گرم یا داغ میکنن مثل سشوارهای خشک کن، اتو مو برای صاف کردن و …، بلافاصله بعد از رنگ آمیزی مو میتونه باعث وارد اومدن آسیب به موهای شما بشه. این کار باعث میشه که موهای شما خشک و پر چین بشن. بنابراین، دقت کنین که از این محصولات گرمایشی به طور منظم استفاده نکنین. بذارین که موهاتون به طور طبیعی خشک بشن.

** از ماسک مو استفاده شود تا موها به حالت طبیعی باز گردد و نرم گشته و به راحتی شانه کشی شوند میتوان قبل از خشک نمودن مو با سشوار از سرم های مخصوصی استفاده نمود تا هم عمل براشینگ به سهولت انجام شود و هم رنگ شاینی تر جلوه گر شود .

** توصیه میکنم اگر رنگ موی گرمی انتخاب نموده اید از شامپو مخصوص موهای گرم واگر رنگ سردی استفاده کرده اید از شامپو مخصوص رنگ های سرد استفاده نمایید تا دوام رنگتان بیشتر شود و مجبور نباشید به طور مداوم رنگ امیزی کنید تا رفله رنگ را باز گردانید،  زیرا شامپوهای معمولی به واسطه مقدار نمکی که دارند دوام رنگ را کم میکنند.و همچنین شامپوهای گیاهی نیز روی کم دوام شدن رنگ تاثیر میگذارند  پس درست مصرف کردن محصولات خود کمک زیادی به دوام رنگ میکند وهمیشه زیبایی در کنار سلامتی است که لذت بخش است.

ارسال شده در تاریخ 13 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 1,930
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.