رفع جوش بدن چگونه جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟

رفع جوش بدن چگونه جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟

رفع جوش بدن , رفع جوش های بدن , راههای رفع جوش بدن , روش سریع رفع جوش بدن , چگونه جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟ , رفع جوش پشت بدن و شانه , از بین بردن جوش پشت بدن و شانه

جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟
اسکراب طبیعی درست کنید.
آب یک گریپ‌فروت متوسط و یا لیمو را با نصف فنجان شکرمخلوط کنید.
پشتتان را با آن ماساژ دهید. بعد بشویید.

رفع جوش بدن , رفع جوش های بدن , راههای رفع جوش بدن , روش سریع رفع جوش بدن , چگونه جوش پشت بدن و شانه را چگونه از بین ببریم؟ , رفع جوش پشت بدن و شانه , از بین بردن جوش پشت بدن و شانه

رمانهای شیمیایی مثل ژل بنزوئل پوکساید و سالیسیلک اسید برای خشک کردن جوش‌ها موثر است اما حتما با پزشکتان مشورت کنید.

پوشیدن لباسهای نخی و آزاد لباس زیر تمیز و نخی، تمیز نگه داشتن موها و شستن مداوم ملحفه‌ها مسئله مهمی است که نباید نادیده بگیرید حتی ممکن است شما به پودر لباسشویی‌ که استفاده می کنید حساس باشید. مهم تر آنکه بعد از ورزش حتما دوش بگیرید و میوه سبزیجات و آب کافی را فراموش نکنید.

یکی از دلایل جوش بدن استفاده از صابون‌ها و شامپوهای با خاصیت قلیایی بالاست این محصولات بهداشتی معمولا pHبالای ۵ دارند در حالیکه که نباید مواد قلیایی بیشتر از ۴ درصد به پوست بزنید. داخل یک قوطی تمیز و خالی شیشه پاک کن ترکیب نصف به نصف آب تصفیه شده و بدون کلر و سرکه سیب را مخلوط کنید و بعد از حمام از با اسپری به پشت و شانه بپاشید. و بگذارید جذب پوست شود و تا می‌توانید از شامپو و صابون‌های سبک مثل صابون بچه استفاده کنید.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

علت و راه درمان جوش های کتف و کمر چیست؟

جوش پشت کمر برای بیماران می تواند بسیار خسته کننده باشد چون پوست کمر مانند پوست صورت معمولا در معرض تولید بیش از حد سموم قرار ندارد و این جوش ها به عنوان مشکلی خارج از کنترل در قسمت های بزرگتر دیده می شود.

قسمت کمر و شانه ها را می توان به سادگی پوشاند اما با این حال باز هم برایمان ایجاد مشکل می کنند و مخصوصا در خانم ها باعث آسیب رسیدن به اعتماد بنفس می شود. همچنین متاسفانه بیشتر کسانی که از آکنه صورت رنج می برند این مشکل را با کمر و شانه ها نیز دارند. بیماری جوش کمر در مردان شایعتر از زنان است.

 

انواع جوش های ناحیه پشت

جوشهای سرسفید

که بر اثر کامدون های بسته ایجاد می شوند. زمانی که چربی به صورت یک برآمدگی سر سفید در زیر پوست، تجمع می کند، تشکیل می شوند.

جوشهای سرسیاه

زمانی که فولیکول های متصل در سطح پوست، باز شوند، جوش های سرسیاه تشکیل می شود. همچنین زمانی که کامدون ها باز هستند. علت سیاهی سر جوش، بر اثر واکنش غدد چربی با هواست. و بخاطر چرک کردن یا آلودگی غدد چربی، نیست.

ارسال شده در تاریخ 13 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,773
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.