لباس یقه گرد *ست کردن * لباس با یقه گرد را با چه پوششی ترکیب کنیم؟

لباس یقه گرد *ست کردن * لباس با یقه گرد را با چه پوششی ترکیب کنیم؟

لباس یقه گرد , ترکیب بندی لباس یقه گرد , استایل با لباس یقه گرد , ست لباس , ست پوشیدن با لباس یقه گرد,لباس با یقه گرد را با چه پوششی ترکیب کنیم؟

#استایل

لباس با یقه گرد را با چه پوششی ترکیب کنیم؟

با ترکیب این یقه ساده با یک گوشواره کوچک و یک تاپ گلدوزی شده، می‌توان از یک ظاهر کلاسیک و جذاب برخوردار شد.

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

تی شرت با کت تک اسپرت و جذاب

درست است که ترکیب تی شرت با کت تک بسیار جذاب است؛ اما هر تی شرتی هم زیر کت تک خوب نخواهد بود. مثلا شاید پیراهن های بسکتبال گشاد بدترین لباسی باشند که می توانید زیر کت تان بپوشید، مگر اینکه بخواهید یک ویدئوی یادگاری زیبا داشته باشید؛ اما تی شرتی ساده با یک لوگوی قابل فهم یا حتی تی شرتی با یک الگوی جسورانه، روشی مناسب برای بدست آوردن ظاهری اسپورت و جذاب است.

آنها را با شلوار گرمکن یا شلوار جین چسبان و کفش کتانی محبوب خود ست کنید. مناسب بودن لباس ها برای اندام شما امری حیاتی است؛ چون باعث می شود به راحتی بتوانید روی کفش های خود تاکید کنید. ست کردن یک تی شرت با طرح سیاه با کت طوسی، شلوار جین یا شلوار کتان و کفش های کتانی سفید لاکچری نیز گزینه ی خوبی است.

لباس یقه گرد , ترکیب بندی لباس یقه گرد , استایل با لباس یقه گرد , ست لباس , ست پوشیدن با لباس یقه گرد,لباس با یقه گرد را با چه پوششی ترکیب کنیم؟

 رنگ های کلاسیک سفید، طوسی و آبی نفتی

این کار ارزشش را دارد که روی یک یا دو کت تک زیبا، مناسب و گران قیمت، سرمایه گذاری کنید تا در طول چند فصل برای شما بماند و برای تنوع بتوانید آن ها را با چند تی شرت متفاوت ترکیب کنید. اگر می خواهید محدوده ی انتخاب خود را باز بگذارید، باید به سراغ رنگ های سفید، طوسی یا آبی نفتی بروید؛ چرا که آن ها تقریبا قدرت ترکیب شدن بالایی دارند و ست کردن آن ها با هر کت تکی که در کمد لباس های خود دارید، راحت است.

زمانی که با روش لایه لایه، لباس می پوشید، برای پیراهن و تی شرت خود، مدل یقه هایی یکسان را انتخاب کنید. شما همیشه و در تمام موقعیت ها می توانید ترکیب کت تک و تی شرت یقه هفت را به کار ببرید.

کراوات های باریک تیره رنگ مردها را جوانتر و سردتر نشان میدهد. و برعکسِ کراوات های پهن ، با کت و شلوار جین یا کت و شلوارهای دیگر مناسب است.

ارسال شده در تاریخ 12 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مدل لباس
بازدید : 2,435
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.