آموزش رنگ مو با دارچین روشن کردن رنگ موها با گیاه پرخاصیت دارچین

آموزش رنگ مو با دارچین روشن کردن رنگ موها با گیاه پرخاصیت دارچین

آموزش رنگ مو با دارچین , رنگ کردن مو با دارچین و ماست , روش رنگ کردن مو با دارچین ,ترکیب رنگ مو , رنگ مو ,رنگ موی طبیعی دارچین ,رنگ طبیعی مو ,رنگ گیاهی مو ,روشن کردن رنگ موها با گیاه پرخاصیت دارچین

چهار  قاشق غذاخوری دارچین را با 8 اونس ماست ترکیب کنید روی سر خود ماساژ دهید. این ترکیب باید به مدت حداقل 30 دقیقه روی موهای شما بماند.

آموزش رنگ مو با دارچین , رنگ کردن مو با دارچین و ماست , روش رنگ کردن مو با دارچین ,ترکیب رنگ مو , رنگ مو ,رنگ موی طبیعی دارچین ,رنگ طبیعی مو ,رنگ گیاهی مو

به طور کلی می‌توان گفت: سه دسته عمده از رنگ مو‌ها وجود دارند: دائمی، نیمه دائمی و موقت. همان طور که از نام تقسیم‌بندی آن‌ها پیداست، مواد به کار رفته در رنگ‌های نیمه دائمی و موقت، نسبت به انواع دائمی از سختی کمتری برخوردار هستند؛ بنابراین رنگ مو‌های نیمه دائمی یا موقت عوامل رنگی یا همان رنگدانه‌های مو‌های شما را حذف نمی‌کنند و فقط رنگدانه‌های بیشتر و متفاوت با رنگ مویتان را به ساختار مو اضافه می‌کنند. حال آنکه رنگ مو‌های دائمی ابتدا باید رنگدانه‌های مو شما را کاملاً حذف کنند، بنابراین ساختار موهایتان در این روش رنگ کردن به کلی عوض خواهد شد. هیدروژن پراکسید و آمونیاک نام علمی برخی عوامل حذف‌کننده یا واسطه است که معمولاً در ساخت رنگ مو‌های دائمی به کار می‌روند.

انواع رنگ موی طبیعی با دارچین

دارچین را می توانید با مواد مختلفی ترکیب کنید و برای روشن کردن موهای خود از ترکیب دارچین با مواد مختلف استفاده کنید. در ادامه ۳ رنگ موی طبیعی با دارچین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم این رنگ موهای طبیعی دارچینی موهای شما را از رنگ موی طبیعی تان روشن تر می کنند.

رنگ موی طبیعی با استفاده از دارچین و نرم کننده

مقدار مساوی از پودر دارچین را با نرم کننده ( کاندیشنر ) مخلوط کنید سپس موهایتان را آب کشید و آب اضافی موها را به کمک حوله بگیرید. گره موهایتان را با کمک برس یا شانه باز کنید سپس مخلوط پودر دارچین و نرم کننده را به یک میزان به موهای خود بزنید تا موهایتان دو رنگ نشود.

روشن کردن موها با کمک دم کرده دارچین

مقداری از پودر دارچین را دم کنید و دم کرده آن را به مدت ۶ ساعت روی موهای خود قرار دهید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید با کمک این روش موهای شما روشن و درخشان می شوند.

رنگ مو با دارچین و عسل

در این رنگ موی طبیعی استفاده از عسل اختیاری است. عسل می توانید رطوبت مو را افزایش دهد و فرآیند روشن شدن موها را تسریع بخشد.

ارسال شده در تاریخ 29 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 8,431
دیدگاه خود را ارسال کنید ( ۱ دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

  • خسته نباشین.میخواهم برای اولین بار پایین موهام رو رنگ بزارم با دم کرده ی دارچین.لطق میکنین بگین چقدر دارچین باید دم کنم و چن دقیقع باید بجوشه؟

  • ©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.