درمان‌‌ خانگی ترک پا روش های طبیعی تسکین علائم ترک پاشنه پا

درمان‌‌ خانگی ترک پا روش های طبیعی تسکین علائم ترک پاشنه پا

درمان‌‌ خانگی ترک پا , روش درمان‌‌ خانگی ترک پا,  روش های طبیعی درمان ترک پاشنه پا  ,روش های طبیعی تسکین علائم ترک پاشنه پا, درمان ترک کف پا , درمان ترک پاشنه پا ,

#درمان‌‌_خانگی_ترک_پا

1️⃣سابیدن سلول‌های مُرده‌ی پوست با سنگ پا

2️⃣عسل? یا شیر? را به یک لگن کوچک آب گرم اضافه کنید و پاهای خود را به‌مدت ۱۰ دقیقه⏰در آن قرار بدهید.

درمان‌‌ خانگی ترک پا , روش درمان‌‌ خانگی ترک پا, روش های طبیعی درمان ترک پاشنه پا ,روش های طبیعی تسکین علائم ترک پاشنه پا, درمان ترک کف پا , درمان ترک پاشنه پا ,

اگر دچار ترک کف پا شده‌اید و خشکی و پوسته پوسته شدن پوست را تجربه می‌کنید، می‌دانید که تا چه حد می‌تواند دردسر ساز و ناراحت‌کننده باشد. خارش و ظاهر ناخوشایند ترک پاشنه پا به بسیاری از آدم‌ها که دچار این مشکل هستند الهام بخشیده است تا همه جا را به دنبال درمانی مناسب برای مشکل‌شان جست و جو کنند. ثابت شده‌است که استفاده از راه‌حل‌های طبیعی روشی موثر و مطمئن برای تسکین علائم ترک پاشنه پا است.

ترک کف پا به دلایل متعددی از جمله پیاده روی زیاد، سرپا ماندن زیاد، شستشوی پا و پوشیدن کفش های تنگ پدید می آید. برای درمان این عارضه می توانید از روشهای درمانی خانگی موثری کمک بگیرید.

آب لیمو

آب لیمو به علت میزان اسیدیته‌ی بالایی که دارد در بسیاری از درمان‌های طبیعی سلامتی استفاده می‌شود. آب لیمو می‌تواند به‌طور موثر پوست خشک شما را نرم کند و به درمان ترک کف پا کمک کند. بوی این مرکبات برای برخی آدم‌ها بسیار دلپذیر و نیز شفابخش است.

دو روش وجود دارد که با استفاده از آب لیمو ترک کف پا را درمان کنید. برخی آدم‌ها ترجیح می‌دهند با کمی پنیه آن را مستقیما روی پوست بمالند. برخی دیگر آب لیمو را با آب گرم مخلوط می‌کنند و پایشان را ۱۵ دقیقه درون آن می‌گذارند. بیشتر درمان‌هایی که در این فهرست وجود دارد مستلزم آن است که با ملایمت پایتان را خشک کنید. این برای خشکی پوست خیلی بهتر است چون مالیدن حوله می‌تواند ناحیه‌ی خشک را تحریک کند و برای درمان‌تان مضر باشد.

1️⃣سابیدن سلول‌های مُرده‌ی پوست با سنگ پا

2️⃣عسل? یا شیر? را به یک لگن کوچک آب گرم اضافه کنید و پاهای خود را به‌مدت ۱۰ دقیقه⏰در آن قرار بدهید.

ارسال شده در تاریخ 31 می 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 2,614
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.