وابستگی زن تا چه میزان به همسرش باشد بهتر است ؟ چرا وابسته شدید؟

وابستگی زن تا چه میزان به همسرش باشد بهتر است ؟

وابستگی زن , وابستگی زن  و  همسرش , چرا وابسته شدید؟ علت وابستگی شدید  زن , میزان وابستگی زن و شوهر , ارتباط و وابستگی لازمه  زن  و شوهر

برای اینکه به میزان وابستگی خودتان و همسرتان آگاه شوید به این پرسش ها پاسخ دهید.
آیا شما و همسرتان هرکاری را با نظر و تأیید هم انجام می دهید؟ آیا می توانید برای اوقات فراغت تان بدون حضور همسرتان برنامه ریزی کنید؟ آیا می توانید بدون احساس گناه کاری برای خودتان انجام بدهید یا چیزی برای خودتان بخرید؟

آنچه در این مقاله از ایران پاتوق می خوانید

میزان وابستگی زن و شوهر

وابستگی زن تا حدودی به همسرش لازم است تا اقتدار مرد حفظ شود، ولی زمانی که این وابستگی جنبه افراطی داشته باشد، باعث کمرنگ شدن روابط میان آنها خواهد شد.وابستگی زن , وابستگی زن و همسرش , چرا وابسته شدید؟ علت وابستگی شدید زن , میزان وابستگی زن و شوهر , ارتباط و وابستگی لازمه زن و شوهر

شانه خالی کردن خانم در پذیرش مسئولیت های مختلف زندگی و سپردن آن به شوهر، باعث کاهش جذابیت او برای همسرش می‌شود،گفت:راز محبوبیت و جذابیت زوجین برای یکدیگر این است که هر یک به سهم خود در انجام کارهای مختلف زندگی و تصمیم گیری‌ها مشارکت داشته باشند و هرگز به دیگری وابستگی افراطی نداشته باشند.

اختلال شخصیت وابسته یکی از انواع اختلالات شخصیت است ، و بسیاری از کسانی که دچار چنین اختلالی هستند از بیماری خود آگاه نیستند، و یا اینکه خود را به ندانستن می زنند. این وابستگی ممکن است اشکال و جنبه های گوناگونی داشته باشد بعضی از افراد به خانواده هایشان وابسته هستند، و بعضی دیگر به همسرانشان و بعضی دیگر وابستگی را نسبت به دوستانشان نشان می دهند. عوامل متعددی در ایجاد این نوع وابستگی ها دخیل هستند که می توان فرد را با وابستگی هایی با عمق زیاد و یا کم مبتلا سازد.

چرا وابسته شدید؟

ریشه این اختلال غالباً به دوران کودکی بر می گردد و در واقع ممکن است والدین باعث شوند که احساس استقلال در کودک به وجود نیاید و یا به نحوی ناقص در آنها شکل بگیرد . کودکانی که با انجام رفتار مستقلانه و قضاوت های نادرست از سوی والدین طرد می شوند. به کودک می فهمانند باید تابع رای و نظر والدینش باشد، این افراد غالباً  در زندگی شان وابسته می شوند.

ارسال شده در تاریخ 7 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع درگوشی با زن و شوهر
بازدید : 2,677
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.