ساده ترین درمان سوختگی و رفع اثر محل سوختگی واقعا معجزه میکنه این روش

ساده ترین درمان سوختگی ورفع اثر محل سوختگی واقعا معجزه میکنه این روش

ساده ترین درمان سوختگی, روش ساده درمان سوختگی,  رفع اثر محل سوختگی, ازبین بردن تاول و لکه های سوختگی , درمان سوختگی با روغن وشکر ,درمان سریع سوختگی با موادی باورنکردنی

به محض ایجاد سوختگی رو محل آسیب دیده روغن بریزید سپس رون آن را با شکر بپوشانید در لحظه اول یک مقدار سوزش ایجاد میشود سپس هم دردساکت شده و هم دیگر هیج تاول و زخمی ایجاد نمیشود وبراحتی درمان میشود.

این روش مثل معجزه میمونه برای هرنوع سوختگی.

❌روی سوختگی بلافاصله کرم یا پماد نزنید!
این کار باعث حبس حرارت دربافت و سوختگی بیشترخواهد شد.
بهترین کارقراردادن محل سوختگی درآب سرد به مدت15دقیقه است.سپس ازپماد و کرم استفاده کنید

ساده ترین درمان سوختگی, روش ساده درمان سوختگی, رفع اثر محل سوختگی, ازبین بردن تاول و لکه های سوختگی , درمان سوختگی با روغن وشکر ,

استفاده از روش های خانگی برای سوختگی مانند استفاده از سیب زمینی ، آب سرد و خمیردنان نعنایی را اغلب افراد می دانند اما جالب است بدانید که روش های موثر خانگی و طبیعی دیگری نیز وجود دارند که در درمان سوختگی تاثیرگذار بوده و در تسکین آن معجزه می کنند.

درمان سوختگی با روغن وشکر

به محض ایجاد سوختگی رو محل آسیب دیده روغن بریزید سپس رون آن را با شکر بپوشانید در لحظه اول یک مقدار سوزش ایجاد میشود سپس هم دردساکت شده و هم دیگر هیج تاول و زخمی ایجاد نمیشود وبراحتی درمان میشود.

با شیر به سرعت برق و باد سوختگی را درمان کنید

محتوای چربی و پروتئین های تشکیل دهنده شیر، در تسکین سوزش و درد سوختگی و بهبود ناحیه آسیب دیده مفید هستند.
برای تسکین و بهبودی سریع سوختگی، کافی است ناحیه ای سوخته پوست را در به مدت 15 دقیقه در شیر قرار دهید.علاوه بر این ماست پرچرب نیز در خنک کردن و آب رسانی محل سوختگی بسیار مفید است.

قرص ویتامین E را روی ناحیه سوخته ریخته و معجزه  آن را ببینید

ویتامین C سبب بهبودی زخم و تولید کلاژن یعنی مواد پایه برای پوست جدید می شود. ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که در ترمیم و محافظت از پوست نقش موثری ایفا می کند. برای سرعت بخشیدن به بهبود زخم ها سوختگی، یک درمان خانگی و حیرت انگیز با استفاده از قرص های ویتامین  C و E وجود دارد.
ارسال شده در تاریخ 4 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع پوست و مو
بازدید : 3,529
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.