پاک کننده طبیعی آرایش صورت روشهای طبیعی تمیز کردن صورت

پاک کننده طبیعی آرایش صورت روشهای طبیعی تمیز کردن صورت

پاک کننده طبیعی آرایش , پاک کننده آرایش صورت, روشهای طبیعی تمیز کردن صورت,  تمیز کردن صورت, پاک کننده های آرایش صورت, روشهای تمیز کردن آرایش صورت , پاک کننده آرایش, آرایش غلیظ پوست صورت ,پاک کننده آرایشی آرایش چشم

#پاک_کننده_آرایش

چند قطره روغن بادام شیرین را با شیر مخلوط و محلول را با پنبه به صورت خود بمالید و بعد بشویید .

پاک کننده طبیعی آرایش , پاک کننده آرایش صورت, روشهای طبیعی تمیز کردن صورت, تمیز کردن صورت, پاک کننده های آرایش صورت, روشهای تمیز کردن آرایش صورت , پاک کننده آرایش, آرایش غلیظ پوست صورت ,پاک کننده آرایشی آرایش چشم

همانطور که میدانید لوازم آرایشی از مواد شیمیایی ساخته شده اند و زیان های فراوانی برای پوست صورت و چشم ها دارد. از طرفی آرایش برای برخی از بانوان و دختران به نوعی عادت تبدیل شده پس اگر آرایش می کنید پس از پایان مراسم لازم هست که آرایشتان را پاک کنید چون اگر آرایش را برای مدت طولانی روی صورت نگه دارید باعث ایجاد چین و چروک، لکه های تیره رنگ  وآکنه روی پوست میشود. قابل ذکر است که ناحیه ای از صورت که بیشترین آسیب را می بیند نواحی دور چشم است که بسیار نازک و حساس می باشد.

ما در اینجا قصد داریم طرز تهیه چند نوع پاک کننده آرایشی که بصورت طبیعی در منزل تهیه می شوند را برای شما عزیزان آموزش دهیم که هم هزینه کمتری در بر دارد، هم مطمئن تر هستند و از همه مهمتر فاقد مواد شیمیایی می باشند.

همه‌ی شما احتمالا در برهه‌ای از زندگی خود هر شب قبل از خواب از پدهای پاک کننده آرایش استفاده کرده‌اید. احتمالا این روش برای خیلی از افراد کارآمد است. ولی پد پاک کننده آرایش موجب خشکی پوست شما می‌شود. به‌جای آن می‌توانید از دستمال مرطوب کودک استفاده کنید.

دستمال مرطوب کودک می‌تواند بهترین پاک کننده آرایش صورت شما باشد و پوست شما را مرطوب نگه دارد. به‌علاوه،‌ این دستمال‌ها برای پوست نرم و لطیف نوزادان ساخته شده‌اند، بنابراین با پوست شما هم مهربان خواهند بود.

ارسال شده در تاریخ 30 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,687
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.