آب شدن چربی های شکم و پهلوتون با حرکت های ورزشی مناسب

آب شدن چربی های شکم و پهلوتون با حرکت های ورزشی مناسب

آب شدن چربی های شکم ,آب کردن چربی های شکم و پهلو  ,با حرکت های ورزشی مناسب پهلو , شکم تخت با حرکت های ورزشی مناسب, چربی شکم، ورزش، ورزش برای لاغری شکم، تناسب اندام ,آب شدن چربی های شکم

#تناسب_اندام

این حرکت ورزشی به شدت روی آب شدن چربی های شکم و پهلوتون موثره . بسیاری از حرکات ورزشی ساده که در دوران مدرسه نیز آنها را انجام میدادیم اگر هر روزتکرار شود بی چونو چرا تاثیر بسزایی در آب کردن چربی های شکم و پهلو دارد .

آب شدن چربی های شکم ,آب کردن چربی های شکم و پهلو  ,با حرکت های ورزشی مناسب پهلو , شکم تخت با حرکت های ورزشی مناسب, چربی شکم، ورزش، ورزش برای لاغری شکم، تناسب اندام

یکی از دغدغه هایی که افراد دارای اضافه وزن معمولا با اون روبرو هستن اینه که چطور میتونن به راحتی و بی دردسر چربی های شکم، دورکمر و پهلوشون رو آب کنن و از بین ببرن. خب طبیعتا ساده ترین جواب یک رژیم غذایی کم چرب و کم کالری به همراه تمرینات ورزشی مناسبه. در این مطلب میخوام چند تا از ساده ترین و در عین حال مؤثرترین ورزش ها برای آب کردن چربی های شکم رو معرفی کنم که براحتی میتونیم در خانه و بدون نیاز به باشگاه اونها رو انجام بدیم و از شر چربی های شکم خلاص بشیم.

از عضلات اصلی خود بیشتر کار بکشید

زمانی که از عضلات اصلی خود کار بیشتری بکشید، می توانید سریع تر خوش اندام شوید، حالا این ورزش هر چیزی می تواند باشد: پیلاتس، یوگا و انواع ورزش هایی که روی عضلات اصلی متمرکز هستند. وبه آب شدن چربی های شکم کمک کنید

نکاتی برای استفاده ی بیشتر از عضلات اصلی هنگام ورزش :
• هر زمانی که به خود پیچ و تاب می دهید، کمرتان را بچرخانید و سعی کنید این حرکات را از پایین دنده ها شروع کنید. در این حالت، باسن را ثابت نگه دارید.
• عضلات خود را منقبض کنید، در هر حرکت باید احساس انقباض بیشتری کنید. این نوع حرکت را می توانید روی عضلات باسن یا شکم انجام دهید.
• برای اینکه عضلات شکم خود را قوی کنید و از عضلات پایین کمر محافظت کنید با هر دم، یک بازدم عمیق انجام دهید.

بهترین ورزشها برای کوچک کردن شکم

همه ما دوست داریم شکمی صاف و کوچک داشته باشیم، شاید به همین دلیل هر سال هزینه های هنگفتی صرف تحقیقات در زمینه یافتن روش های جدید برای از بین بردن چربی های اطراف شکم می شود. در حال حاضر بیش از 200 مدل دستگاه مختلف برای کوچک کردن شکم وجود دارد، دستگاههای غلطکی، ضربه زننده، لرزاننده و … . شعارهای تبلیغاتی تمام این دستگاهها ادعا می کنند که با استفاده از آنها می توانید شکم خود را کوچک کرده و به سایز مطلوب برسانید.کوچک کردن شکم

اگر فکر می کنید استفاده از این دستگاه ها به تنهایی برای کوچک کردن سایز اندام های مختلف بدن کافی است، سخت در اشتباهید. این قبیل وسایل تنها کمک ناچیزی برای رسیدن به هدف مورد نظر شما هستند. به منظور کوچک شدن شکم، لایه های چربی موجود در اطراف شکم باید از بین برود و از آنجا که این دستگا ههای ابتکاری قادر به انجام این کار نیستند، استفاده از آنها به تنهایی کافی نیست.

داشتن اطلاعات اولیه در مورد طرز کار عضلات اطراف شکم و این که چگونه بدن شما چربی را می سوزاند، قدم اول برای موفقیت در صاف کردن شکم و باریک کردن سایز دور کمرتان است.

موثرترین روش کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و نیز تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون. ثابت بودن میزان قند خون شما از چاق تر شدن و افزایش چربی های اضافی در بدنتان جلوگیری می کند و کمک می کند که بدن شما آسانتر بتواند چربی های اضافی را بسوزاند.

برنامه ای برای کوچک کردن شکم

 منحنی معکوس

 روی زمین دراز بکشید و دست هایتان را کنارتان بکشید.
سپس پاهایتان را بالا برده تا در زاویه 90 درجه نسبت به زمین قرار گیرند.
حالا باید کف پا رو به سقف باشد. کمی با پاهایتان به شکم فشار آورده
و پس از آن، پاهایتان را تا زاویه 45 درجه پایین بیاورید. حالا پاهایتان را در موقعیت نخست برده و این کار را 25 مرتبه تکرار کنید.
هفته سوم و چهارم، این تمرین را تا 40 مرتبه تکرار کنید.

تمرین مناسب کوچک کردن شک

پلانک

این حرکت مانند شنای سوئدی است. مطابق تصویر زیر ابتدا روی کف دست و مچ پاهایتان قرار بگیرید. بدنتان باید کاملا صاف باشد. حدود 30 ثانیه در همین حالت قرار بگیرید. در هفته سوم و چهارم می توانید با بالا بردن یک پا، فشار بیشتری را متحمل شوید. کافی است یک پایتان را حدود 15 سانتی متر بالا بیاورید و چند ثانیه در همان حالت بمانید. این کار را 20 تا 30 بار انجام دهید و بر روی هر پا 10 تا 15 ثانیه صبر کنید.

دراز نشست

مطابق تصویر زیر قرار گیرید. حرکت دراز نشست عادی را باید 25 مرتبه بی وقفه انجام دهید. در هفته سوم و چهارم، تعداد آن را تا 35 مرتبه افزایش دهید.

آب شدن چربی های شکم ,آب کردن چربی های شکم و پهلو  ,با حرکت های ورزشی مناسب پهلو , شکم تخت با حرکت های ورزشی مناسب, چربی شکم، ورزش، ورزش برای لاغری شکم، تناسب اندام ,آب شدن چربی های شکم

ارسال شده در تاریخ 28 ژوئن 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 5,399
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.