خاکستری و طوسی اساسا رنگ روز است دغدغه‌ی ست کردن رنگ لباس

خاکستری و طوسی اساسا رنگ روز است دغدغه‌ی ست کردن رنگ لباس

خاکستری و طوسی , دغدغه‌ی ست کردن رنگ لباس, خاکستری و طوسی رنگ روز ,ست کردن رنگ لباس , رنگ روشن – آکروماتیک , انتخاب رنگ خنثی ,خاکستری و طوسی رنگهای خنثی

خاکستری وطوسی اساسا رنگ روز است،درپوشش پیراهن طوسی رنگ، به یاد داشته باشید.،همراه آن از یک رنگ گرم وپرانرژی تر استفاده کنید تا خیلی خاموش وسرد جلوه نکند.

خاکستری و طوسی , دغدغه‌ی ست کردن رنگ لباس, خاکستری و طوسی رنگ روز ,ست کردن رنگ لباس , رنگ روشن - آکروماتیک , انتخاب رنگ خنثی ,خاکستری و طوسی رنگهای خنثی

رنگ موهای خاکستری یک روند مد است محبوبیت سایه های خاکستری برای اشراف و غیرقابل پذیرش دریافت می شود، زیرا طبیعت موی خاکستری اشباع نشده ایجاد می کند. چگونه می توان رنگ موهای خاکستری را فقط توسط متخصصان با تجربه با تجربه زیادی توصیه کرد. سایه های خاکستری چیزی شبیه کفن هستند، آنها می توانند هر دو نور باشند، و یادداشت های قهوه ای یا تیره می گیرند. وحشت سابق از موی خاکستری ظاهر شده توسط یک موج غیر قابل تصور از محبوبیت در قطب های و شبکه های اجتماعی از موهای شیک و کمی کیهانی خاکستری جایگزین شد. بسیاری از خانم های جوان به رنگ طبیعی معمولی یا نارنجی تازه به رنگ خاکستری دود می زنند. اما قبل از جسارت به رنگ خاکستری، و نه رنگ عجیب و غریب، به طور کامل باید بررسی ظاهر خود، هماهنگی، رنگ مو، چشم و پوست من منجر به خاکستری رنگ است به عواقب فاجعه منجر نشده است .گاهی اوقات ست کردن رنگ لباس می‌تواند تبدیل به دغدغه‌ای ذهنی برای‌ ما شود. مثلا اینکه برای پیراهن سبزمان، چه رنگ شلواری انتخاب کنیم یا با دامن آبی‌مان چه رنگ بلوزی بپوشیم. برای این کار یک سری قوانین قطعی وجود دارند که می‌گویند کدام رنگ‌ها در کنار یکدیگر بهتر به نظر می‌آیند. البته وقتی که این قوانین را دانستید، می‌توانید آنها را بشکنید. ولی دانستن این قوانین خالی از لطف نیست. بیایید با هم ببینیم ست کردن رنگ لباس چگونه است.

با یک رنگ روشن – آکروماتیک، یکی از رنگهای جهانی و روانشناختی خنثی است. به هر حال، خاکستری به هیچ وجه بر شخص تاثیری ندارد. شخصیت و صدا فقط به لطف سایه های رنگی که در کنار آن قرار دارند به دست می آید. مانند همه رنگ های رنگی، خاکستری از ویژگی های خاصی مانند رنگ و اشباع است.

خاکستری یکی از پرطرفدارترین رنگهاست. او به عنوان سیاه و سفید نیست. آسان ساختن یک کمد لباس روزانه با او آسان است. هنگام ایجاد یک تصویر، مهم است که خاکستری را با رنگ های رنگی جالبی ترکیب کنید یا با بافت و / یا شکل بازی کنید.

به علاوه سیاه و سفید، خاکستری نیاز به یک شبح بی عیب و نقص دارد. تمام مقادیر باید تایید شود، کاشت محصول ایده آل است. علاوه بر این، خاکستری بسیار با کیفیت پارچه و بافت خواسته است. هر رنگ دیگر تا حدی کیفیت اثر را با اثر رنگ آن را مسخره می کند. به همین دلیل است که باید از چیزهای خاکستری ارزان اجتناب کنید. تمام معایب و اشتباهات در این پارچه قابل مشاهده است.

رنگ خاکستری همیشه یک قاب است، زمینه ای برای چیزی که بیشتر در رنگ یا بافت بیان می شود. نگاه کلی خاکستری ممکن است، اما بسیار خواستار است. برای پوشاندن از سر به پا در تمام خاکستری، بدون اینکه شخصیت خود را در همان زمان از بین ببرید، لازم است پوست خود را به خوبی و مرتب و حتی یک ظاهر جالب به تنهایی داشته باشید. همچنین استفاده از بافت، شکل یا سایه خاکستری در یک مجموعه مهم است

ارسال شده در تاریخ 3 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع دنیای مد
بازدید : 3,378
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.