راههای قد بلند به نظر رسیدن نکاتی برای به حداکثر رساندن قامت

راههای قد بلند به نظر رسیدن نکاتی برای به حداکثر رساندن قامت

راههای قد بلند به نظر رسیدن , روش بلندتر به نظر رسیدن , روش افزایش قد ,نکاتی برای به حداکثر رساندن قامت ,یافتن راههای قد بلند به نظر رسیدن , بلند قدتر دیده شدن

“لباس کوتاه تر از زانو کمک میکند بلندتر به نظر برسید

راههای قد بلند به نظر رسیدن , روش بلندتر به نظر رسیدن , روش افزایش قد ,نکاتی برای به حداکثر رساندن قامت ,یافتن راههای قد بلند به نظر رسیدن , بلند قدتر دیده شدن

نکات قد بلندی

 نکاتی را یادآوری می کنیم که در عین سادگی کمک زیادی در بلند قدتر به نظر رسیدن شما خواهند نمود:

  • حفظ وضعیت اندام و طرز ایستادن مناسب، کلیدی است برای این که به حداکثر اندازه پـتـانسیل قد خود دست یابید.

یادتان باشد هنگام نـشسـتن کـمرتان را کـامـلاً صاف نگه دارید و هنگام ایستادن همیشه سر خود را بالا بگیرید و متکبرانه برخیزید! با سر خمیده و دولا دولا راه رفتن، فقط باعث می شود کوتاه قد به نظر برسید.

  •  به خاطر داشته باشید که به عنوان یک قانون عمومی، موهای کوتاه برای افراد کوتاه قد خیـلی منـاسب تر است.

موی بلند باعث پوشیده شدن گردن و شانه ها می شود کـه این امر موجب می گردد سر و بدن شما به عنوان یک تک بخش به نظر برسد و این کمکی به بلند قد به نظر رسیدن شما نخواهد کرد.

نکته دیگر برای به حداکثر رساندن قامت، خوش اندامی و حفظ تعادل وزن است.

افراد چاق یا بیش از حـد عـضلانی ، پهن تر و کوتاه تر به نظر می رسند؛ اما لاغر ماندن و داشتن مقداری عضله ( شانه های خوش ترکیب و اندازه ) می تواند به چهارچوب شما مقداری ارتفاع اضافه کند.

لباس های تک رنگ شما را یک مرد قد بلند می کند
پوشیدن لباس های تک رنگ با سایه روشن های متفاوت، بدن را بلندتر نشان می دهد. با این روش چشم ها بدون لحظه ای مکث به سمت بالای بدن جذب می شود. هر چه این رنگ ها تیره تر باشد، بهتر است.

سایز مناسب لباس تان شما را بلند قدتر نشان می دهد
انتخاب لباس هایی با سایز مناسب از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر بلندی قد شما خواهد بود. شما باید سایز خود را بدانید (بسیاری از مردان لباس های بزرگ تر از خود می خرند) و لباس هایی تهیه کنید که کاملا روی بدن شما می نشیند. از پوشیدن لباس های گشاد و شلوارک های کوتاه نیز خودداری کنید و به خیاط خود بگویید که متناسب با اندام و خواسته شما لباسی برازنده برایتان بدوزد.

ارسال شده در تاریخ 10 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,691
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.