خواص پسته با خوردن روزانه چند مغز پسته قلب و مغز سالمی داشته باشیم

خواص پسته با خوردن روزانه چند مغز پسته قلب و مغز سالمی داشته باشیم

خواص پسته , فواید پسته , خواص درمانی پسته , خوردن روزانه چند مغز پسته  ,خوردن پسته در بارداری , با خوردن روزانه چند مغز پسته قلب و مغز سالمی داشته باشیم

 

پسته

ویتامین B6 موجود در پسته به فعال‌سازی بخش‌های مختلف مغز کمک می‌کند زیرا خون غنی از اکسیژن را به سلول‌های مغز می‌رساند. به این ترتیب فعالیت و عملکرد مغز بهبود می‌یابد.

میتواند در تقویت قوای جن سی مردان تأثیرگذار باشد.

خواص پسته , فواید پسته , خواص درمانی پسته , خوردن روزانه چند مغز پسته ,خوردن پسته در بارداری , با خوردن روزانه چند مغز پسته قلب و مغز سالمی داشته باشیم

برخی از خواص پسته که فواید دارویی دارند

بسیاری از مرگ و میر‌ها به علت بیماری‌های مربوط به قلب و حملات قلبی رخ می‌دهند. سکته در هر زمانی می‌تواند رخ بدهد و من مطمئن هستم هیچ کدام از ما برای آن آماده نیستیم. حمله‌ی قلبی می‌تواند در کسری از ثانیه جان‌تان را بگیرد. بنابراین، از قلب‌تان در هر مرحله‌ای از زندگی مراقبت کنید. ورزش و رژیم غذایی مناسب بهترین شیوه‌ها برای محافظت از قلب هستند. کلسترول بد باید در بدن کنترل شود. گفته می‌شود که پسته کلسترول بد را کنترل می‌کند و کلسترول خوب را افزایش می‌دهد. همچنین اعتقاد بر این است که پسته به تقویت اعصاب کمک می‌کند و به این ترتیب باعث می‌شود که در طول زمان قلب هم تقویت شود.

  •  بیماری دیابت را کنترل می‌کند

در صورتی که قند زیادی در خون وجود داشته باشد، جلوگیری از دیابت دشوار است. اگر شما از دیابت نوع ۲ رنج می‌برید، یک فنجان پسته می‌تواند به شما برای مقابله با آن کمک کند. یک فنجان پسته دارای میزان فراوانی فسفر است که کمک می‌کند پروتئین به اسیدهای آمینه تجزیه شود. این امر سطح گلوکز را کنترل می‌کند، و در نتیجه به افراد مبتلا به دیابت کمک می‌کند.

  •  تعداد هموگلوبین را افزایش می‌دهد

خون به مقدار کافی هموگلوبین نیاز دارد. هر گونه کمبود در تعداد هموگلوبین می‌تواند به از دست دادن انرژی در بدن منجر شود. یک منبع غنی از اکسیژن برای خون ضروری است. خون در سراسر بدن توزیع شده‌است و سلامتی را در سطح مناسبی تضمین می‌کند. پسته ویتامین B۶ دارد. این ویتامین به تهیه‌ی اکسیژن زیاد به خون کمک می‌کند و در نتیجه تعداد هموگلوبین در خون افزایش می-یابد.

  •  سیستم عصبی را تقویت می‌کند

ویتامین B۶ موجود در پسته سیستم عصبی بدن را تقویت می‌کند. این ویتامین سبب ساختن اسیدهای آمینه در بدن می‌شود که به نوبه‌ی خود به ارسال سیگنال به سیستم عصبی کمک می‌کنند.

خوردن روزانه چند مغز پسته (که دارای ترکیبات سالم و رژیم کم چربی است) منجر به کاهش قابل توجه سطح کلسترول LDL یا کلسترول بد خون می شود. کاهش سطح کلسترول بد به معنای باز ماندن شریان های بدن و انجام کامل عمل خون رسانی قلب می شود.

ارسال شده در تاریخ 15 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع مطلب علمی
بازدید : 1,772
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.