طرز تهیه لازانیا بدون فر تکنیک های ساده و کاربردی برای پخت لازانیا

طرز تهیه لازانیا بدون فر تکنیک های ساده و کاربردی برای پخت لازانیا

طرز تهیه لازانیا بدون فر,  لازانیا بدون فر ,پخت  لازانیا بدون فر ,  لازانیای خوشمزه بدون فر ,مواد لازم برای تهیه لازانیا بدون فر , لازانیا ,طرز تهیه لازانیا

 

#لازانیا_بدون_فر :

لازانیا ۴ ورق ,قارچ ۴ عدد ,پیازکوچک ۱ عد

طرز تهیه لازانیا بدون فر, لازانیا بدون فر ,پخت لازانیا بدون فر , لازانیای خوشمزه بدون فر ,مواد لازم برای تهیه لازانیا بدون فر , لازانیا ,طرز تهیه لازانیا
طرز تهیه لازانیا بدون فر:
در قابلمه ای پرآب لازانیا ها را پس از پانزده دقیقه جوشیدن و نرم شدن آبکش کرده و کنار می گذاریم. پیاز و سوسیس و قارچ ها را به ترتیب خرد کرده و تفت دهید نمک ، فلفل و را اضافه کنید و بگذارید ۵ دقیقه کاملا جا بیفتد. در آخرین مرحله مخلوط کردن مواد داخل لازانیا سس کچاپ را به مواد اضافه و بمدت ۵ دقیقه درب مواد را بسته تا با هم ترکیب شوند .

در انتها تابه ای را آماده و مقداری روغن در آن میریزیم سپس دو برگ لازانیا را بصورت بعلاوه روی یک سینی گذاشته مقداری مواد را همراه پنیر پیتزا روی آنها میریزم برای جمع کردن لایه ها باز بصورت یکی در میان مواد و پنیر پیتزا ریخته و جمع میکنیم (به حالت بقچه ) و یکی یکی در تابه گذاشته و باز روی هر لازانیا پنیر میریزیم و به مدت نیم ساعت درب تابه را با حرارت ملایم بسته تا آماده شود.

ارسال شده در تاریخ 22 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 2,138
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.