دمنوش های لاغری مکانیزم اثر دمنوش لاغری بر چربی سوزی و کاهش وزن

دمنوش های لاغری مکانیزم اثر دمنوش لاغری بر چربی سوزی و کاهش وزن

دمنوش های لاغری , بهترین دمنوش های لاغری ,دمنوش لاغری ,چربی سوزی و کاهش وزن ,مکانیزم اثر دمنوش لاغری بر چربی سوزی , دمنوش برای  کاهش وزن, معجون لاغری ,معجون چربی سوز

تاثیر دمنوش ها بر لاغری

چای سبز را در قوری دم کنید,بریده های نازک پرتقال یک قاشق چایخوری زنجبیل رنده شده,دو چوب دارچین به آن اضافه تا 30 دقیقه بجوشد.

?طعم بهتر
?خاصیت چربی سوزی بیشتر

دمنوش های لاغری , بهترین دمنوش های لاغری ,دمنوش لاغری ,چربی سوزی و کاهش وزن ,مکانیزم اثر دمنوش لاغری بر چربی سوزی , دمنوش برای کاهش وزن, معجون لاغری ,معجون چربی سوز

لاغری یکی از بحث‌های داغ روز است و خیلی از افراد با استفاده از راه‌هایی همچون قرار دادن بالون معده، ورزش کردن، خوردن میوه های لاغر کننده و مصرف انواع نوشیدنی‌ چربی سوز و دمنوش لاغری و … برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. شخصا عقیده دارم فقط دو راه برای کاهش وزن وجود دارد: تغذیه‌ سالم و ورزش. دوستان عزیزم واقعا هیچ راه جادویی دیگری در کار نیست. هیچ‌کس تا به حال (در دنیای واقعی!) با خواندن یک وِرد، لاغر نشده است.

مواد لازم برای تهیه‌ی این دمنوش لاغری دارچین

۱ قاشق چای‌خوری پودر دارچین،
یک تکه چوب دارچین،
و ۱ لیوان آب

طرز تهیه

پودر دارچین و چوب آن را در یک لیوان بریزید، آب را بجوشانید و داخل لیوان روی دارچین‌ها بریزید. بهتر است از یک لیوان درب‌دار استفاده کنید یا روی هر لیوانی که استفاده می‌کنید، درپوش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید. دمنوش لاغری شما آماده است. نوش جان! این دمنوش را می‌توانید ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

قندخون تأثیر مستقیمی روی وزن ما دارد و میزان گرسنگی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. قندخون یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده‌ی انرژی بدن است. هرقدر انرژی شما بیشتر باشد، تمایل بیشتری به ورزش کردن خواهید داشت.

هرقدر قندخون‌تان متعادل‌تر باشد، کمتر دچار اشتهای کاذب می‌شوید و بدن شما روند مناسب‌تری برای استفاده از چربی‌های ذخیره‌شده را در پیش خواهد گرفت.

مواد لازم برای تهیه‌ی این دمنوش لاغری دوست‌داشتنی زنجنبیل

مقداری زنجبیل تازه‌‌ی پوست‌کنده یا نصف قاشق چای‌خوری زنجبیل پودرشده،
۱ قاشق چای‌خوری چای سبز،
یک لیوان آب،
و یک قاشق عسل طبیعی برای شیرین‌شدن دمنوش (اختیاری)

طرز تهیه

برای درست کردن این دمنوش لاغری و اکثر دمنوش‌های دیگر، بهتر است از یک لیوان صافی‌دار استفاده کنید یا صافی‌ مناسبی روی لیوان قرار بدهید. ابتدا زنجبیل و چای سبز را داخل صافی قرار بدهید و یک لیوان آب‌جوش داخل لیوان بریزید و صافی را داخل لیوان بگذارید. حواس‌تان باشد چای سبز را بیشتر از ۳ تا ۴ دقیقه داخل آب جوش نگذارید، چون طعم تلخی پیدا می‌کند. صافی را خارج کنید. دمنوش‌تان حاضر است. این دمنوش را با شکر شیرین نکنید و اگر دل‌تان خواست، می‌توانید یک قاشق عسل به آن اضافه و روزانه ۱ یا ۲ فنجان از این دمنوش لاغری را با معده‌ی خالی میل کنید.

ارسال شده در تاریخ 26 جولای 2018 توسط خدیجه ص با موضوع لاغری و چاقی
بازدید : 2,231
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.