تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان ترفندهای جالب برای پاک کردن وسایل چوبی منزل

تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان ترفندهای جالب برای پاک کردن وسایل چوبی منزل

تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان, ترفندهای جالب برای پاک کردن وسایل چوبی منزل ,روشهای تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان , پاک کردن وسایل چوبی منزل ,برق انداختن قسمت چوبی مبلمان ,  تمیز کردن وسایل چوبی منزل ,تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان, ترفندهای جالب برای پاک کردن وسایل چوبی منزل ,روشهای تمیز کردن چوب مبلمان , پاک کردن وسایل چوبی منزل ,برق انداختن چوبی مبلمان

تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان
۱/۲ قاشق چایخوری روغن زیتون با موم مایع +روغن جوجوبارا با۱/۴فنجان سرکه و ۱/۲ قاشق چایخوری اب لیموترش مخلوط کنید وان را بایک پارچه کتانی روی مبل بکشید

 

تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان, ترفندهای جالب برای پاک کردن وسایل چوبی منزل ,روشهای تمیز کردن قسمت چوبی مبلمان , پاک کردن وسایل چوبی منزل ,برق انداختن قسمت چوبی مبلمان , تمیز کردن وسایل چوبی منزل

وسایل چوبی منزل به خاطر مقاومت و دوامشان و گرما بخشیدن به دکوراسیون داخلی همواره پر طرفدار بوده است. مطلبی در این باره بخوانیم و در آن چندین نکته در مورد تمیز و براق کردن وسایل چوبی به همراه چند راه ساده و راحت آموزش می‌دهد. اگر شما هم یکی از طرفداران وسایل چوبی منزل هستید و می خواهید همیشه آن ها را تمیز و درخشان ببینید با این مطلب همراه شوید :

پاک کردن لکه‌های سمج قسمت‌های چوبی مبلمان که آنها را کدر می‌کند و از جلوه می‌اندازد همیشه یکی از دغدغه‌های افراد باسلیقه است.

 

پاک کردن این لکه‌ها تقریبا کار مشکلی است چون در بیشتر اوقات نه تنها به‌درستی از روی چوب پاک نمی‌شوند بلکه ردپای خود را تا مدت‌ها بر آن باقی می‌گذارند.

اگر شما هم درگیر این لکه‌ها شده‌اید و مبلمان کدرتان اذیتتان می‌کند دستور تهیه یک پولیش طبیعی حتما به کارتان خواهد آمد.

برای تهیه این پولیش می‌توانید نصف قاشق چایخوری روغن زیتون یا موم مایع یا روغن جوجوبا را با یک‌چهارم فنجان سرکه و نصف قاشف چایخوری آب لیموترش مخلوط کنید و آن را با استفاده از یک پارچه کتانی روی سطح چوب بمالید.

 

این ترکیب که تا 2 هفته قابل نگهداری است و خاصیت پاک‌کنندگی لکه‌های چربی یا لکه‌های به جامانده از مایعات و مواد غذایی را دارد.

ارسال شده در تاریخ 2 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع گوناگون
بازدید : 1,829
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.