نکاتی برای آرایش چشم پوست چرب *آرایش پوست چرب در تابستان

نکاتی برای آرایش چشم پوست چرب *آرایش پوست چرب در تابستان

نکاتی برای آرایش چشم پوست چرب  , آرایش پوست چرب در تابستان, آرایش چشم پوست چرب , آرایش پوست چرب ,آرایش کردن روی پوست چرب, سبک آرایش برای پوست های چرب

برای آرایش چشم پوست چرب، استفاده از خط چشم ژل مانند بهتر از سایر خط چشم ها است. این خط چشم ها طوری طراحی شدند که بعد از زدن، کاملا خشک می شوند.

نکاتی برای آرایش چشم پوست چرب , آرایش پوست چرب در تابستان, آرایش چشم پوست چرب , آرایش پوست چرب ,آرایش کردن روی پوست چرب,

.از کانسیلر و فونداسیون، استفاده نکنید.

این دو لوازم آرایش، می توانند پلکتان را روغنی تر کنند و باعث شوند که سایه چشم روی پلک ها، حالت ریخته و پخش شده نامناسبی به خود بگیرد. بهترین راه این است که این دو را کنار بگذارید و در عوض از یک پرایمر مناسب با پوست چرب کمک بگیرید. این پرایمر واقعا در ایجاد تعادل چربی پلک ها، موثر خواهد بود.

اگر به هر دلیلی نمی توانید پرایمر تهیه کنید، به جای کانسیلر و فونداسیون، یک سایه چشم شفاف و روشن را به عنوان پرایمر انتخاب کنید و بزنید. به طور کلی، محصولات آرایشی شما باید مناسب با پوست چرب و بر پایه آب باشد نه روغن!

. قبل از آرایش، پلک ها را تمیز کنید.

خیلی مهم است که آرایش را روی پلک های کاملا تمیز و بدون روغن انجام دهید. برای این کار، لازم است که هم صورتتان را قبل از شروع بشویید و هم اینکه با یک تکه پنبه آغشته به مایع پاک کننده آرایش چشم، تمام چربی پلک ها را برطرف کنید.

 از سایه های کرمی، دوری کنید.

روی پرایمر چشم، هر سایه ای می تواند خیلی عالی باشد، اما باز هم اگر پلک هایتان بیش از اندازه چرب است و روغن تولید می کند، بهتر است از انواع سایه چشم کرمی دوری کنید.

آرایش پوست چرب در تابستان * تابستان جدا از آنکه به دلیل مسافرت های مختلف، فصل سرگرم کننده ای محسوب
می شود ولی برای خانم هایی که در این فصل هنوز استفاده از آرایش را ترجیح می دهند، دشواری
هایی به همراه دارد و این مسئله برای خانم هایی با پوست چرب دو چندان است.
البته خوشبختانه نکاتی برای آرایش پوست های چرب وجود دارد که تا حد زیادی می تواند مشکل این نوع پوست
را در فصل گرم حل کند.
به گزارش پرشین وی برای آنکه ظاهر آرایش شما در فصل تابستان برق نزده و سریع با عرق از بین

نرود، باید پیش از آرایش بر آماده سازی پوست خود تمرکز کنید.

ارسال شده در تاریخ 1 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع زیبایی و آرایش
بازدید : 2,186
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.