تسکین درد با گیاهان دارویی و دمکرده ها دور استامینوفن رو خط قرمز بکشید

تسکین درد با گیاهان دارویی و دمکرده ها دور استامینوفن رو خط قرمز بکشید

تسکین درد با گیاهان دارویی , دمکرده ها ی مسکن , دور استامینوفن رو خط قرمز بکشید, تسکین درد با دمکرده ها,  دمنوش به جای استامینوفن, مسکن های گیاهی ,روش تسکین درد با گیاهان دارویی و دمکرده ها, جایگزین های طبیعی برای قرص استامینوفن  , جایگزین های مناسب برای قرص استامینوفن,جایگزین قرص استامینوفن

برای داشتن بدن ایمن و سلامت در دراز مدت , سعی کنیدبیشتر از دمکرده ها و دمنوش های مناسب استفاده کنید بویژه از دمنوش هایی برای تسکین درد به جای قرص استامینوفن در زیر از گیاهان دارووی مناسب نامبرده شده است

✍️دور استامینوفن رو خط قرمز بکشید

?این دمکرده ها :

?آویشن شیرازی
?دارچین
?زنجبیل
?پونه کوهی

✍️جایگزین های فوق العاده ای برای استامینوفن هستند

تسکین درد با گیاهان دارویی , دمکرده ها ی مسکن , دور استامینوفن رو خط قرمز بکشید, تسکین درد با دمکرده ها, دمنوش به جای استامینوفن, مسکن های گیاهی ,روش تسکین درد با گیاهان دارویی و دمکرده ها,

سرماخوردگی، بیماری به ظاهر ساده‌ای که می‌تواند شما را چند روز از کار و زندگی بیندازد و اگر بدن ضعیفی داشته باشید، بارها در طول فصول سرد سال کلافه تان کند.
اگر همان ابتدای سرماخوردگی چند راه ساده خانگی را امتحان کنید و البته حواستان به رعایت چند نکته هم باشد، می‌توانید از شدیدتر شدن سرماخوردگی جلوگیری کنید و سریع تر به روال عادی زندگی برگردید.
سرماخوردگی شایع ترین بیماری پاییز و زمستان است، هرچند که بعضی پزشکان معتقدند آب و هوای سرد باعث سرماخوردگی نمی‌شود و در واقع عـلت شیـوع ایـن بـیـمـاری در فصول ســـرد سال،مجاورت افراد در کنار هم و محیطهای بسته است که باعث می‌شود ویروس راحت تر منتقل شود.

استامینوفن طبیعی برای تسکین درد

این گیاه با نعنا کرم روده را از بین ببرید از نظر طب سنتی ایرانی، طبعی گرم و خشک دارد. نعنا عضلات معده را تسکین می دهد و روند جریان صفرا؛ که بدن برای هضم چربی به آن نیاز دارد را بهبود می بخشد. در نتیجه،غذا از طریق معده به سرعت عبور و به رفع بسیاری از بیماری های هاضمه کمک می کند.

اگر شما احساس اضطراب، افسردگی یا خستگی می کنید،نعناع و اسانس مشتق شده از آن،برای رفع این مشکلات،کمک کننده است. همچنین ریختن چند قطره از اسانس نعنا یا روغن نعنا روی بالش خود درهنگام خواب شبانه به شما آرامش می دهد.

ارسال شده در تاریخ 9 آگوست 2018 توسط خدیجه ص با موضوع سلامتی
بازدید : 1,645
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.