سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه تهیه انواع سوپ با سبزیجات

سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه تهیه انواع سوپ با سبزیجات

سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه , تهیه انواع سوپ با سبزیجات ,طرز تهیه سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه, مواد لازم سوپ سبزیجات , مواد سوپ سیب زمینی, تهیه سوپ سیب زمینی,طرز تهیه سوپ

#سوپ_سیب_زمینی_وفلفل_دلمه

?مواد لازم:

?دو عدد فلفل دلمه قرمز
۵۰۰ گرم سیب زمینی
یک عدد پیاز خرد شده
دو حبه سیر خرد شده
پنج فنجان آب مرغ
نمک و فلفل و کمی نان خرد شده

سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه , تهیه انواع سوپ با سبزیجات ,طرز تهیه سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه, مواد لازم سوپ سبزیجات , مواد سوپ سیب زمینی, تهیه سوپ سیب زمینی,طرز تهیه سوپ

?طرز تهیه سوپ سیب زمینی و فلفل دلمه :

?یک چهارم از یک فلفل دلمه را کنار گذاشته و سپس بقیه آن را بخوبی خرد کنید.سپس سیب زمینی ها را پوست گرفته و آنها را ریز کرده و همراه با پیاز خرد شده و سیر له شده به مواد اضافه کنید.آب مرغ را به مواد درون قابلمه اضافه کرده و شعله زیر آن را زیاد کنید تا مواد درون قابلمه به جوش آید. سپس حرارت زیر قابلمه را ملایم کرده، در آن را بگذارید و صبر کنید تا برای نیم ساعت مواد بخوبی با هم پخته و نرم شوند.محتویات درون قابلمه را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید و تا زمانی که یکدست شوند، با هم مخلوط کنید. به میزان دلخواه به سوپ نمک و فلفل بزنید و آن را در حالی که هنوز گرم است در ظرف مناسبی ریخته و روی آن را با فلفل دلمه قرمز خرد شده تزئین کنید.

طرز تهیه سوپ

تکرار :یک چهارم از یک فلفل دلمه را کنار گذاشته و سپس بقیه آن را بخوبی خرد کنید.سپس سیب زمینی ها را پوست گرفته و آنها را ریز کرده و همراه با پیاز خرد شده و سیر له شده به مواد اضافه کنید.آب مرغ را به مواد درون قابلمه اضافه کرده و شعله زیر آن را زیاد کنید تا مواد درون قابلمه به جوش آید. سپس حرارت زیر قابلمه را ملایم کرده، در آن را بگذارید و صبر کنید تا برای نیم ساعت مواد بخوبی با هم پخته و نرم شوند.محتویات درون قابلمه را در غذاساز یا مخلوط کن بریزید و تا زمانی که یکدست شوند، با هم مخلوط کنید. به میزان دلخواه به سوپ نمک و فلفل بزنید و آن را در حالی که هنوز گرم است در ظرف مناسبی ریخته و روی آن را با فلفل دلمه قرمز خرد شده تزئین کنید.

ارسال شده در تاریخ 15 سپتامبر 2018 توسط خدیجه ص با موضوع آشپزی
بازدید : 1,404
دیدگاه خود را ارسال کنید ( بدون دیدگاه )

لطفا کادر زیر را تکمیل کنید *

©ایران پاتوق / تمامی حقوق محفوظ و مربوط به این سایت می باشد و کپی از مطالب ایران پاتوق حتی با درج لینک منبع ممنوع بوده و پیگیری قانونی خواهد شد.